  • 51. Data: 2019-10-22 13:54:53
    Temat: Re: Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-22, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Masz rację. Trzeba uświadomić to dyrekcjom Parków Narodowych, ale zupełnie
    > nie chce mi się tego robić.

    To jest misja dla DżejEfa. Przecież chodzi też o słonie.

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2019-10-22 19:31:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie brać do lokalu wyborczego, albo nie głosować.

    No i wracamy do sedna - pozbawienia prawa wyborczego.

    > No jak nie zostawisz? Mało to depozytów nie przy lokalach wyborczych?
    > Głosujesz prywatnie, a nie służobowo, na statek, więc po co tę broń
    > tachac ze sobą?
    Możesz to, co napisałeś przeczytać i spróbować jakoś inaczej napsiać? Bo
    nie za bardzo rozumiem.

    --
    Robert Tomasik

  • 53. Data: 2019-10-22 19:33:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 11:48, J.F. pisze:

    > Bardziej mi zasade chodzi, skoro sportowiec moze sportowcowi,
    > to moze osoba z bronia do ochrony osobistej moze innej osobie z
    > zezwoleniem do ochrony osobistej ... ochroniarzowi np.

    Zajrzyj do ustawy. Nie może. W tym problem.

    > A przepis zakazujący przyjac bron poza rusznikarnia jest ?
    > A wydac ?
    > Pojechac do rusznikarni, zdac, pojechac razem na wybory z bronia w
    > kieszeni rusznikarza, odebrac po glosowaniu :-)

    Rusznikarz z bronią chodzić nie może - cudzą.

    --
    Robert Tomasik

  • 54. Data: 2019-10-22 20:31:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    Nieojdo policjancie. Wannabie prawniku...
    Może byś na grupie o prawie coś związanego z prawem napisał?
    No chyba, że napiszesz, żeś niedojca i to twoje prywatne opinie
    --

    I love hate

  • 55. Data: 2019-10-22 20:41:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 20:31, piździak pisze:

    > Nieojdo policjancie. Wannabie prawniku...
    > Może byś na grupie o prawie coś związanego z prawem napisał?
    > No chyba, że napiszesz, żeś niedojca i to twoje prywatne opinie

    nie ściemniaj piździak:))))))))

  • 56. Data: 2019-10-22 20:47:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 08:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bo wyborca mógłby się czuć zastraszany.
    > Ja np. nie życzę sobie, aby członki były uzbrojone.
    No to należy stworzyć depozyt.

    --
    Robert Tomasik

  • 57. Data: 2019-10-23 00:29:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie ma problemu.
    Np. jeden na województwo.

    -----

  • 58. Data: 2019-10-23 08:01:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No i wracamy do sedna - pozbawienia prawa wyborczego.

    Nie do sedna a do p. wyjściowego dyskusji. Nie, nie jest to pozbawienie
    prawa wyborczego :)

    > Możesz to, co napisałeś przeczytać i spróbować jakoś inaczej napsiać? Bo
    > nie za bardzo rozumiem.

    No to po kawałku, od ostatniego zdania może: po co tę broń masz tam
    przynosić?

    --
    Marcin

  • 59. Data: 2019-10-23 09:40:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nikt nie zabrania wyborcy posiadać certyfikowanej kasety w bagażniku.

    -----

  • 60. Data: 2019-10-23 11:31:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Nikt nie zabrania wyborcy posiadać certyfikowanej kasety w bagażniku.

    Na pewno ?
    Nie powinna to byc jednak "szafa", moze nawet przymocowana do budynku
    ?

    -----
    > No i wracamy do sedna - pozbawienia prawa wyborczego.

    J.