  • 41. Data: 2019-10-21 19:35:48
    Temat: Re: Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2019 o 19:26, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    odpowiednią książkę. I o to mi chodzi
    > Depozyt nie jest "u innej osoby"?

    Nie. Depozyt, to depozyt. Depozytariusz jest osobą uprawnioną na mocy
    prawa do przyjęcia i wydania broni. Kiedyś było to w dopuszczeniu osobną
    literką oznaczane (magazynier), ale teraz po zmianie już dopuszczenie
    jest jedno.

    --
    Robert Tomasik

  • 42. Data: 2019-10-21 21:39:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 21.10.2019 o 01:41, PiotRek pisze:

    >Udostępnienie broni osobie nieuprawnionej. Sportowiec może
    >sportowcowi,
    >a myśliwy myśliwemu. Natomiast osoba posiadająca broń do ochrony
    >osobistej nie może jej udostępnić innej osobie.

    Ochroniarz nie ma broni do ochrony osobistej ?

    >Rusznikarzowi można, ale on ma odpowiednią książkę.

    No to widzisz - zabierasz rusznikarza wraz z ksiazka na wybory, przed
    drzwiami komisji przekazujesz mu bron, wpisujecie do ksiazki, idziesz
    glosowac, wychodzisz, odbierasz bron, kwitujecie w ksiazce :-)

    J.

  • 43. Data: 2019-10-21 23:53:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2019 o 21:39, J.F. pisze:

    > Ochroniarz nie ma broni do ochrony osobistej ?

    Może ma, a może nie. Co do zasady powinien mieć do ochrony innych osób
    ewentualnie.

    > No to widzisz - zabierasz rusznikarza wraz z ksiazka na wybory, przed
    > drzwiami komisji przekazujesz mu bron, wpisujecie do ksiazki, idziesz
    > glosowac, wychodzisz, odbierasz bron, kwitujecie w ksiazce :-)

    Niestety, musiał by tę rusznikarnię tam uruchomić. To kwestia
    odpowiednich zabezpieczeń

    --
    Robert Tomasik

  • 44. Data: 2019-10-22 02:42:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-21, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > OK! Nie jest to problemem. Problemem, co zrobić z bronią na czas wejścia.

    Nie brać do lokalu wyborczego, albo nie głosować.

    > Ale mów model może zostawić na schodach, wejść, zagłosować i wyjść.
    > Broni nie zostawisz i w tym problem.

    No jak nie zostawisz? Mało to depozytów nie przy lokalach wyborczych?
    Głosujesz prywatnie, a nie służobowo, na statek, więc po co tę broń
    tachac ze sobą?

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2019-10-22 11:48:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Może ma, a może nie. Co do zasady powinien mieć do ochrony innych
    >osób
    >ewentualnie.

    Bardziej mi zasade chodzi, skoro sportowiec moze sportowcowi,
    to moze osoba z bronia do ochrony osobistej moze innej osobie z
    zezwoleniem do ochrony osobistej ... ochroniarzowi np.

    >Niestety, musiał by tę rusznikarnię tam uruchomić. To kwestia
    >odpowiednich zabezpieczeń

    A przepis zakazujący przyjac bron poza rusznikarnia jest ?
    A wydac ?
    Pojechac do rusznikarni, zdac, pojechac razem na wybory z bronia w
    kieszeni rusznikarza, odebrac po glosowaniu :-)

    J.

  • 46. Data: 2019-10-22 12:16:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tak swoją drogą można wejść z psem na salę komisji wyborczej?

  • 47. Data: 2019-10-22 12:54:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Oct 2019 16:35:06 +0200, J.F. napisał(a):

    > I co to za dyskryminacja psow - kota mozna, chomika mozna, koze mozna,
    > konia - no z ograniczeniami, słonia mozna - a psa nie :-)

    Widziałeś kiedyś chomika albo kota goniącego sarny?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 48. Data: 2019-10-22 13:00:36
    Temat: Re: [OT] Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Oct 2019 18:51:51 +0200, J.F. napisał(a):

    > O ile jestem w stanie przyznac, ze do Tatr wysokich pies nie bardzo
    > pasuje,
    > to co on przeszkadza dyrektorowi B(d)PN ?

    Ponoć - nawet jeśli pies jest na smyczy - chodzi o "ślad zapachowy", który
    przeraża dzika zwierzynę.
    https://krakow.tvp.pl/33607985/psy-na-tatrzanskich-s
    zlakach-niebezpieczne-dla-dzikich-zwierzat

    W słowackich Tatrach, o dziwo, ów ślad zapachowy nie był problemem, ale i
    to się zmienia; przy czym nie wiem, czy nowe przepisy weszły już w życie.
    https://tatromaniak.pl/aktualnosci/koniec-wycieczek-
    z-psami-po-tatrach-slowackich-to-nowy-projekt-ochron
    y-tanap-u/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 49. Data: 2019-10-22 13:15:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-22, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Widziałeś kiedyś chomika albo kota goniącego sarny?

    A ptaki? A gryzonie?

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2019-10-22 13:24:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Oct 2019 11:15:59 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > A ptaki? A gryzonie?

    Masz rację. Trzeba uświadomić to dyrekcjom Parków Narodowych, ale zupełnie
    nie chce mi się tego robić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/