  • 42. Data: 2014-05-22 17:22:23
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ty byś pewnie chciał żeby jakieś wyspecjalizowane komórki Państwa
    > sprawdzały za Ciebie np. oferty na allegro żebyś przypadkiem nie kupił
    > od gościa co ma same negatywy. A jak kupisz to winny: system, allegro,
    > Państwo itp. ale nie Ty

    Oczywiscie.
    Chciałbym zeby reklama była w miare uczciwa. Rozumiem, ze jak sie w
    reklamie mówi, ze ten proszek jest najlepszy to nie ma sie co czepiac.
    Ale jak sie mowi, ze ten proszek jest najlepszy a po kupieniu okazuje sie
    ze to nie jest proszek to juz jest cos nie tak.

    P.S. Jeżeli masz zamiar znowu zepsuc kodowanie to nie oczekuj mojej
    odpowiedzi.

  • 41. Data: 2014-05-22 17:22:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jeśli by tak napisał a tak by nie było to wtedy podejrzenie oszustwa.
    > A tu nie wiemy czy tak napisał. Danusia regulamin przeczytała
    > zrozumiała, nie kupiła usługi więc chyba dość jasno zasady były tam
    > opisane.

    Ale naprawde nie rozumiesz, ze gośc liczy na tych ktorzy będa sądzili ze z
    jakiegos powodu dostaną bezbłatne doładowanie (nie wazne czy z powodu akcji
    marketingowej, promocji firmy czy czegokolwiek innego) a finalnie sporo za
    to zapłaca bedac nieswiadomym opłaty?
    Toz to wypisz wymaluj pasuje do paragrafu podanego przez "z" i mam
    nadzieje, ze gośc szybko zostanie ukarany.
    No chyba ze jak to oszust, zaraz okaze sie, ze nie jest tak pewny swojej
    uczciwosci i bedzie trudno go znaleźć.

  • 43. Data: 2014-05-22 17:41:15
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-22 16:42, z wrote:
    > Dlaczego taka formułka klajstrująca złodziejską rzeczywistość?

    Dlatego, że rozmawiamy o realnym świecie. W którym w szczególności
    usługi nie muszą być świadczone z Polski, a co za tym idzie nie muszą
    być karalne w świetle prawa lokalnego.

    Już nie mówiąc o tym, że cały czas odnosisz się do jakichś
    kryminogennych klimatów ...

    A tymczasem pierwszy lepszy przykład z brzegu: amazonowe free books dla
    kindla w PL kosztowały (o ile mnie pamięć nie myli) 0.99$
    Oszustwo?

    A wystarczy użyć mózgu i nie kupić ażeby nie zostać "oszukanym" (lub
    oszukanym).

    > Jeśli napisał że darmowe a wszyscy posługujący się polskim językiem tak
    > to rozumieją (bez wertowania drobnych druczków) to sam jest sobie winien
    > niechlujnego poinformowania potencjalnego klienta.

    A jak jeden rozumie to inaczej to co wtedy? ;-)

    > [...]
    > Tak można wytłumaczyć całe rzesze "cfaniaków" internetowych czy smsowych
    > którzy codziennie oszukują ludzi.
    > Oni ciągle to robią i to coraz bardziej bezczelnie bo my na to pozwalamy
    > olewając istniejące już prawo.

    Ale czytałeś tekst źródłowy, czy tak tylko "bijesz pianę"? ;-)

    > PS. Moja żona od jakiego czasu dostaje smsy w stylu:
    > "Wyślij smsa bo jak nie to jutro zginiesz"
    > To już przestaje być śmieszne.

    Zgłoś stalking na policji i zdaj relację jak poszło.

    P.

  • 44. Data: 2014-05-22 18:35:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 17:41, Piotrek pisze:
    > Dlatego, że rozmawiamy o realnym świecie. W którym w szczególności
    > usługi nie muszą być świadczone z Polski, a co za tym idzie nie muszą
    > być karalne w świetle prawa lokalnego.

    Co to za wymówka? Przecież jak sprzedaje w Polsce to musi po polsku i
    jeszcze przestrzegać polskiego prawa.

    > A jak jeden rozumie to inaczej to co wtedy? ;-)

    Z pobieraczkiem był dokładnie taki sam dylemat. I co? I można.

    > Ale czytałeś tekst źródłowy, czy tak tylko "bijesz pianę"? ;-)

    To jest szersze zjawisko. Wszyscy wiemy jak to działa. Nie ściemniaj.

    > Zgłoś stalking na policji i zdaj relację jak poszło.

    Niestety mam małe zaufanie do polskiego wymiaru sprawiedliwości (po
    ostatnich kontaktach). Mała szkodliwość, drobne kwoty...
    A wszystko prze takie właśnie jak Twoje miękkie podejście do tematu.

  • 45. Data: 2014-05-22 19:39:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-22 18:35, z wrote:
    > Niestety mam małe zaufanie do polskiego wymiaru sprawiedliwości (po
    > ostatnich kontaktach). Mała szkodliwość, drobne kwoty...

    A widzisz Pan! Czyli jednak lepiej używać mózgu ;-)

    I tym optymistycznym akcentem ...

    Piotrek

  • 46. Data: 2014-05-22 19:58:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 19:39, Piotrek pisze:

    > A widzisz Pan! Czyli jednak lepiej używać mózgu ;-)

    Nie lepiej ale gra się tak jak przeciwnik pozwala.
    Nie zmienia to faktu że "cfaniaki" w hu... lecą i że nie należałoby im
    przywalić w mordę :-)

  • 47. Data: 2014-05-22 20:12:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-22 19:58, z wrote:
    > Nie lepiej [...]

    Spoko! To podobno boli tylko na początku ;-)

    MSPANC

    Piotrek

  • 48. Data: 2014-05-23 08:54:05
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Jako prawnik nie powinnaś raczej mieć problemów z podaniem przykładów
    > takich zmian ;-)

    > OMG! napisz, że żartujesz ...

    Jeżeli ktoś kasuje 50 zł, z tego za 25 zł robi Ci doładowanie, a drugie 25
    zł stanowi jego zysk, to jest to oczywiście wyłudzenie nienależnej korzyści.
    Wyłudzenie dlatego że w treści e-maila firma pisze o darmowym a nie
    odpłatnym doładowaniu.
    A pisze tak bo nie jest to zabronione, czyli jest dozwolone, czyli jest
    dozwolone oszukiwanie ludzi, czyli jest dozwolone wyłudzanie nie naleznych
    korzysci itd. itd.
    A jest to tak dlatego bo w 3RP zmieniono prawo, prawo które poprzednio nie
    dopuszczało takich działań.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 49. Data: 2014-05-23 09:06:09
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-23 08:54, Danusia wrote:
> [...]
    > A pisze tak bo nie jest to zabronione, czyli jest dozwolone, czyli jest
    > dozwolone oszukiwanie ludzi, czyli jest dozwolone wyłudzanie nie

    Sorry za osobistą wycieczkę, ale jak to mawia kogutek na grupie
    budowlanej "trzeba było nie rzucać kamieniami w nauczyciela od logiki to
    by Cię z lekcji nie wygonił" ...

    > A jest to tak dlatego bo w 3RP zmieniono prawo, prawo które poprzednio
    > nie dopuszczało takich działań.

    Czyli co konkretnie (ustawa, artykuł) zmieniono w prawie, że takie
    działania stały się możliwe.

    Piotrek

  • 50. Data: 2014-05-23 09:36:10

    W dniu 2014-05-23 09:06, Piotrek pisze:
    > Czyli co konkretnie (ustawa, artykuł) zmieniono w prawie, że takie
    > działania stały się możliwe.

    Zmieniło się raczej stosowanie prawa pod presją propagandy jakoby to
    biznesmeni/bankierzy/spekulanci byli nową solą narodu którego się nie
    tyka. Takie działanie jest przez wiele wypranych mózgów traktowane jako
    sposób na biznes, prywatna inicjatywa, branie spraw w swoje ręce...
    Ale trzeba nazwać sprawy po imieniu (nie nazywać szamba perfumerią)
    TO JEST PO PROSTU ZŁODZIEJSTWO!!!