  • 21. Data: 2005-10-10 15:11:33
    Temat: Re: Uwazaj co masz na komputerze - ciekawa historia i prosba o porade
    Od: w...@v...pl

    Coz, moglbym powiedziec ze z mojego punktu widzenia szkodliwosc spoleczna jest
    zadna bo:

    - kazdy moze sobie sciagnac plik o ktorym wspomnialem za pomoca ktoregos
    programu P2P, bylem zdziwiony jak latwo to jest dostepne, wiec to ze on byl u
    mnie czy nie byl niczego tak naprawde niz zmienia biorac pod uwage liczbe
    zrodel takich plikow. Choc faktem jest ze nalezy takie przypadki
    (udosteopniania za pomoca P2P) eliminowac, przez co ograniczamy "koniunkture"
    na wszelkieej masci pedofilskie materialy. Wg mnie wystarczylaby akacja
    informacyjna providerow... A nie od razu grozba 5 lat....

    - odnosnie oprograowania: nikogo nie narazilem na straty - nie uzywalem tego
    oprogramowania do jakichkolwiek celow zarobkowych. Nie sprzedawalem, nie
    prowadzilem na nim jakiejkolwiek dzialalnosci gospodarczej etc. W czasech gdy
    je nabylem nie mialem internetu i nie mialem innego dostepu do oprogramowania
    chocby do wersji demo/trial, ktore moge sobie sciagnac z sieci teraz. I faktem
    jest ze sluzylo mi ono tylko do nauki. I co ciekawe - dzieki temu ze poznam w
    ten sposob jakis program moge polecic swojemu procodawcy zeby go zakupil -
    ergo nie dzialam na szkode a na korzysc producenta oprogramowania. Bo jesli
    chodzi o wykorzystanie komercyjne to tu tez jestem radykalny - albo kupuje sie
    soft, albo z niego nie korzysta - inaczej jest to zwykla kradziez.

    Ale tak sobie moge pogdybac. Prawo to prawo. Wszystko zalezy od prokuratora i
    sadu.

    Pozdrawiam

    A.

  • 22. Data: 2005-10-10 18:51:24
    Od: ...@...c

    kolejny powód do stosowania szyfrowania dysków.

    --
    pozdrawiam,

  • 23. Data: 2005-10-10 20:04:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > OOOOOOOooooooo, ciekawe. Czyzby jednak sejm w koncu zdecydowal co jest
    > pornografią ? ;-)

    No właśnie nie zdecydował więc o ile nie ma pospolitego "rypania" to
    chyba wszystko inne podciąga się pod artyzm.. A ja pisząc to opierałem
    się na ustawie 2257 z USA (swoją drogą głupiej).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 24. Data: 2005-10-10 20:54:42
    Od: buraxta <b...@g...com>

    jaszczur wrote:
    > A to co się właśnie ściąga? Jest udostępniane? Można tego nie
    > udostępniać?

    Można np. w Kazaa Lite.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 25. Data: 2005-10-10 21:38:33
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Witam!
    Użytkownik <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Panowie,
    >
    > Ale o tym to nie ma co dyskutowac, karalne jest samo posiadanie.

    Jaka jest definicja "posiadania".
    Czy nadal _posiadasz_ zabrane Ci dyski? Czy nadal posiadasz ich zawartość ?
    Mówi się potocznie, że w tej chwili dyski są "w posiadaniu" policji
    (prokuratury, sądu).
    Czyli ich obecny "posiadacz" (policja, prokutarura, sąd) dopuszcza się
    przestępstwa
    "posiadania niedozwolonych treści" ?

    Adam

  • 26. Data: 2005-10-11 07:57:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Można np. w Kazaa Lite.

    a jak to w emule zrobic? bo tez plik ktory sie aktualnie sciaga go katalogu
    temp (niepelny)
    jest sciagany przez innych.

    P.

  • 27. Data: 2005-10-11 07:58:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No właśnie nie zdecydował więc o ile nie ma pospolitego "rypania" to chyba
    > wszystko inne podciąga się pod artyzm.. A ja pisząc to opierałem się na
    > ustawie 2257 z USA (swoją drogą głupiej).

    a co w niej jest napisane o pornografii ?

    P.

  • 28. Data: 2005-10-11 10:40:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > a co w niej jest napisane o pornografii ?

    Za pornografię uważają praktycznie wszystko gdzie widać narządy ;) Nawet
    zdjęcia typowo artystyczne, akty. W dodatku ze względu na tą ustawę nie
    możesz publikować (na serwerach w USA) żadnych zdjęć "porno" :)) o ile
    nie masz kontaktu do producenta zdjęć/modelki/modela aby potwierdzić, że
    w chwili zrobienia tych zdjęć było 18+. I nie ważne, że osoba na fotkach
    to babcia 65 lat! 2257 to naprawdę durna ustawa.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl