  • 71. Data: 2010-07-16 10:13:31
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c40284d$...@n...home.net.pl...

    > Nie "kpina" tylko zdrowy rozsądek. Patrz jak swoje groźne zwierzęta
    > zabezpieczają ogrody zoologiczne.

    no tutaj to strzeliles sobie w kolano

    patrz np "miski", wybiegi sloni, czy drapieznych kotow w zoo pokonujesz "z
    marszu", jak sie dobrze rozpedzisz to przeskakujesz te "zabezpieczenia",
    wiec przemysl dobrze czy aby napewno chciales uzyc tego argumentu

    > Ale w czym problem? Nie wiem, jak ty, ale ja nie ociekam żrącym kwasem
    > ani nie mam mam masy średniego słonia, więc w najgorszym przypadku
    > oczyszczę samochód ;)

    niektorzy beda twierdzic co innego

    a w czym problem, ze taka argumentacja prawna smierdzi na kilometr
    debilizmem amerykanskim, ze to ja sie musze martwic, czy ktos kto naruszy
    moja prywatnosc, nie zrobi sobie na moim terenie krzywdy, lub pies pilnujacy
    terenu, nie robi komus krzywdy

    dlaczego to ja mam sie martwic o kogos kto lamie prawo, dlaczego to ja, jak
    mnie ktos atakuje mam sie martiwc czy przedsiewziete przezemnie srodki
    obronne, nie sa wieksze niz to czym mnie on atakuje itp, to nie jest
    normalne

  • 72. Data: 2010-07-16 10:19:01
    Temat: Re: OT kundelek
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > kundelek wyglądający jak skrzyżowanie jamnika
    > z owczarkiem niemieckim

    Nie wiem jak tamto skrzyżowanie wygląda, ale okazało się, że istnieje
    taka rasa http://pl.wikipedia.org/wiki/Posokowiec_bawarski

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 73. Data: 2010-07-16 10:23:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > "z marszu", jak sie dobrze rozpedzisz to przeskakujesz te
    > "zabezpieczenia", wiec przemysl dobrze czy aby napewno chciales uzyc

    Ostatnio jak byłem, to była tam jakaś fosa. Ale dawno nie byłem.
    Generalnie filozofią nowoczesnych ogrodów jest to, że zabezpieczenia
    przed wtargnięciem mają być skuteczne, ale dyskretne.

    Gdyby nie to - koty same by wylazły.

    > niektorzy beda twierdzic co innego

    Niektórzy nerwowo reagują na patrzenie się na ich samochód. I co z tego?

    [ciach]

    > dlaczego to ja mam sie martwic o kogos kto lamie prawo, dlaczego to ja,

    Bo te wszystkie psy i wilcze doły mogą komuś zaszkodzić niezależnie od
    tego, czy złamał prawo, czy nie, ponieważ nie są w stanie tego ocenić.

    Jesteś w stanie to pojąć?

  • 74. Data: 2010-07-16 10:25:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > to kuterium jest do bani, bo mi np latwiej pokonac 3 metrowe ogrodzenie,
    > niz napinac z buta np 2km, a chyba nie zaprzeczysz ze tak wysoki plot,
    > pomijajac jego legalnosc, to dosc wystarczajace zabezpieczenie

    Masz posiadłość z 2-kilometrowym ogrodzeniem? Wow ;->

    I potrafisz z miejsca przeskoczyć 3-metrowy płot?

    A potrafisz biec szybciej od karabinowej kuli? ;->

    I jesteś silniejszy od lokomotywy? ;->

  • 75. Data: 2010-07-16 10:27:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > No dobrze, natrolowałeś się, natrolowałeś, ale potrafisz wskazać wyrok
    > skazujący kogoś za to, że intruz wszedł na posesję i został pogryziony
    > przez psa?

    A potrafisz wskazać taki, który uwalniał od odpowiedzialności
    właściciela psa w przypadku zagryzienia intruza?

  • 76. Data: 2010-07-16 10:33:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie wiem jak tamto skrzyżowanie wygląda, ale okazało się, że istnieje
    > taka rasa http://pl.wikipedia.org/wiki/Posokowiec_bawarski

    Ten wygląda jak jamnik, który chciał postawą dorównać owczarkowi ;)

    Tamten ma odwrotnie: niewielki owczarek niemiecki na krótkich łapkach ;)
    Trochę przypomina rasę corgi.

  • 77. Data: 2010-07-16 10:35:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Młotkowy pisze:

    > Przez ogrodzenie podstawy słupa drutem kolczastym?

    Drutem kolczastym pod napięciem :)

    --
    @2009 Johnson

  • 78. Data: 2010-07-16 10:42:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.07.2010 11:39), Andrzej Lawa wrote:

    > W mojej okolicy z kilkudziesięciu psów,

    Jak się te kilkadziesiąt psów zachowa w stosunku do kogoś kto w nocy
    wlezie na podwórko i będzie po nim spacerował? Jesteś pewien że żaden
    nie przejdzie od szczekania do gryzienia?

    [...]
    > ROTFL
    >
    > I dzięki takim, jak ty, modne obecnie są "getta" - mury, strażnicy... i
    > nierzadko wyższy poziom kradzieży, ale za to przez "swoich" ;->

    Moja teściowa żyje na wsi, żadne tam getto, mury, strażnicy. Przez
    dłuższy czas regularnie jej ktoś robił jakieś szkody na podwórku. A to
    sąg drzewa rozwalił, a to kwiatki połamał, to i owo urwał, szybę wybił.

    Kupiła psa - problemy się skończyły.

    p. m.

  • 79. Data: 2010-07-16 10:48:50
    Od: "marecki" <m...@n...pl>

> [...]
    A jak ktos wpadnie na drut kolczasty i sie pokaleczy?
    A jak ktos sie zaplacze w niego i sie wykrwawi na miejscu??
    Rownie dobrze mozna nie zabepieczac w ogole bo jaka to roznica czy ktos sie
    zabije na drucie kolczastym czy na "drucie" pod napiecem?

  • 80. Data: 2010-07-16 10:54:03
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 09:33:22 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > IMHO w tej sprawie babka źle sformułowała roszczenie.

    Wiem, ale lubię wqrzać dżonsona :)))