  • 51. Data: 2010-07-16 08:34:12
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.07.2010 10:24), szerszen wrote:

    > Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > oczywiscie sa przypadki kiedy nie ma dzwonka przy furtce, a ktos musi
    > wejsc na obce podworko, ale to nie jest norma, tylko wyjatki

    Ja bym stawiał że mniej więcej pół na pół.

    p. m.

  • 52. Data: 2010-07-16 08:37:25
    Od: Młotkowy <n...@o...pl>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał
    >>

    > Stację transformatorową zamyka się na klucz. Jak wyobrażasz sobie
    > prawidłowe zabezpieczenie linii napowietrznej?

    Przez ogrodzenie podstawy słupa drutem kolczastym?
    (To dość banalne, nie wiem skąd wątpliwości)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 53. Data: 2010-07-16 08:39:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Stację transformatorową zamyka się na klucz. Jak wyobrażasz sobie
    > prawidłowe zabezpieczenie linii napowietrznej?

    no jak to? Zamknac na klucz

    Icek

  • 54. Data: 2010-07-16 08:39:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > no i okien ;)

    no i dachow

    Icek

  • 55. Data: 2010-07-16 08:42:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tak samo jak nikt normalny nie wchodzi na czyjeś podwórko na którym biega
    > pies oznaczony jako zły (a nawet bez oznaczenia).

    probowalem oznaczyc mojego psa jako "zly" ale nigdy nie chcial nosic tej
    tabliczki ;P

    Icek

  • 56. Data: 2010-07-16 08:53:12
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Cóż, w odróżnieniu od ciebie ja nie uważam, że człowiek zasługuje na
    > ciężkie okaleczenie lub śmierć tylko dlatego, że wszedł przez
    > niewłaściwe _otwarte_ drzwi albo przechodził tylko koło niewłaściwego
    > ogrodzenia, którego pies nie uznawał za ostateczną granicę swojego
    > terytorium.
    >
    > Ale ja nie mam mentalności agresywnego psa.

    no podzielam Twoje zdanie jednak juz wlamywacz ktory nabija sie na wystajace
    bolce albo razi go prad bo wlamal sie do domu w ktorym byly pulapki to nie
    jest takie jednoznaczne.

    Co innego otwarte drzwi a co innego slup.

    Icek

  • 57. Data: 2010-07-16 08:57:20
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zaś powieszenie na płocie tabliczki "uwaga zły pies (a właściciel jeszcze
    > gorszy)" to nie jest żadne zabezpieczenie. Co innego jak pies jest na
    > uwięzi (na łańcuchu - co powinno być zakazane, lub w ogrodzonym kojcu) -
    > wtedy samo wejście na podwórko niczym nie grozi, a jak ktoś podejdzie do
    > zamkniętego psa i wyciągnie rękę to będzie sobie sam winien i tu żaden sąd
    > nie uzna inaczej.

    ale czym sie rozni ogrodzona posesja od ogrodzonego kojca

    to tylko taki duzy ogrodzony kojec

    Sama tabliczka tez nie zabezpiecza. Jest w koncu ten plot, ktory trzeba
    przeskoczyc

    Icek

  • 58. Data: 2010-07-16 09:09:29
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > oczywiscie sa przypadki kiedy nie ma dzwonka przy furtce, a ktos musi wejsc
    > na obce podworko, ale to nie jest norma, tylko wyjatki

    Mieszkałem w mniejszej miejscowości i była to norma. Teraz mieszkam w dużej
    i też często tak jest.

  • 59. Data: 2010-07-16 09:10:15
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 08:35:39 +0200, szerszen napisał(a):

    > no i okien ;)

    No przecież to nawet potwierdził sąd w wyroku :)
    Nie ważne że właścicielce jednego z mieszkań powieszony reklamy czy
    bilboardy zasłaniając zupełnie okna. Nie ważne, nie musi mieć światła
    dziennego :))

    BTW - ciekawe czy ten sąd zna prawo budowlane :))))

  • 60. Data: 2010-07-16 09:13:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > dziennego :))
    >
    > BTW - ciekawe czy ten sąd zna prawo budowlane :))))

    Czyli firanek też nie mogę sobie zawiesić, bo zasłaniają światło?

    --
    Liwiusz