  • 21. Data: 2010-07-15 20:54:15
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arek pisze:

    > Tak samo jak nikt normalny nie wchodzi na czyjeś podwórko na którym biega
    > pies oznaczony jako zły (a nawet bez oznaczenia).

    Zgadzam się.

    --
    @2009 Johnson

  • 22. Data: 2010-07-15 21:14:25
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Złośliwie? Masz z tym tematem jakiś osobisty problem?

    ma, to typowy kociarz sprawdz jego wypowiedzi odnosnie kotów na innych
    grupach, to wszystko wyjasnia (gaz pieprzowy przeciw psom itp.) typowy
    psychopata PISdzielec.

  • 23. Data: 2010-07-15 21:17:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Smok Eustachy wrote:
    > Dnia Thu, 15 Jul 2010 22:00:02 +0200, Alek napisał(a):
    > /.../

    > A jak ktoś po pijaku wjedzie w drzewo to wina gajowego.

    cos w tym jest.

    zeby bylo smieszniej, jak twój znajomy po pijackiej imprezie u ciebie
    rozwali sie samochodem, to ty sie bedziesz tłumaczył.

  • 24. Data: 2010-07-15 21:17:20
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    wiadomości > Nieupoważniony człowiek wchodzi na słup i ginie porażony
    prądem.
    > Kto za to odpowie?

    Żydzi, cykliści......
    --
    Jackare

  • 25. Data: 2010-07-15 22:25:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > ma, to typowy kociarz sprawdz jego wypowiedzi odnosnie kotów na innych
    > grupach, to wszystko wyjasnia (gaz pieprzowy przeciw psom itp.) typowy
    > psychopata PISdzielec.

    Tia, oraz żyd, mason i najeźdżca z kosmosu, co?

    Lecz się, zoofilu.

  • 26. Data: 2010-07-15 22:26:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Tak samo jak nikt normalny nie wchodzi na czyjeś podwórko na którym biega
    > pies oznaczony jako zły (a nawet bez oznaczenia).

    Tak samo nikt normalny nie trzyma psa stanowiącego zagrożenie dla ludzi.

  • 27. Data: 2010-07-15 22:54:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > I co z tego? Są dostępne, wystarczy sie wspiąć.

    Uhm. Czyli włożyć pewien wysiłek. Przełamać pewne zabezpieczenie.

    > Na słupy które widuję da się wejść bez specjalnego wyposażenia.

    I bez wysiłku? Każde małe dziecko czy pijaczek może tego dokonać?

    > Złośliwie?

    Jak pisałem - takie odniosłem wrażenie. I chyba nie mylne, sądząc po
    twojej nerwowej reakcji.

    > Masz z tym tematem jakiś osobisty problem?

    Nie, a ty?

    > Owszem, nawiązuję do tamtego wątku i nawet wprost go przywołałem.
    > Chcę zgłebić zagadnienie na innym przykładzie.

    No proszę, przynajmniej się przyznałeś ;->

    > Kwestii że coś jest konieczne czy nie jest nie przyjmuję, to nie
    > jest żaden argument. Jedno i drugie jest legalne i to wystarczy.

    Jak argument nie zgadza się z twoją opinią, to go ignorujesz, hmm?

    To ja nie przyjmuję twojego nieprzyjęcia ;-> i podaję przykład:
    młotek... Jest legalny? Jest. Walisz nim w ścianę bo coś przybijasz?
    Zasadniczo OK. Walisz nim w ścianę, bo lubisz walić w ściany? A na to to
    już sąsiedzi mogą się słuszni oburzyć.

  • 28. Data: 2010-07-16 05:20:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:47:50 +0200, Johnson napisał(a):

    > Powinno być. Nikt normalny do transformatora nie wchodzi.

    Idziesz, jest chałupka -- nie ma słowa, że to transformator, drzwi
    otwarte.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 29. Data: 2010-07-16 06:07:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Idziesz, jest chałupka -- nie ma słowa, że to transformator, drzwi
    > otwarte.

    Odróżniam chałupki od transformatora :)
    Ale tak czy inaczej mówię o umyślnym wchodzeniu.

    --
    @2009 Johnson

  • 30. Data: 2010-07-16 06:19:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 22:00:02 +0200, Alek napisał(a):

    > Czym różni się słup na którym wiszą kable pod napięciem
    > od ogrodzonej posesji po której biega dziarski pies?

    Samo wejście na słup to za mało - właściciel odpowiada za jego
    zabezpieczenie. Trzeba wejść na samą górę i dostać się do przewodów. W
    przypadku słupów średniego napięcia nie powinno się dać na nie wejść, w
    przypadku wysokiego nie powinno się dać dotknąć linii przesyłowych ( to te
    niżej, nie najwyższa; wejść się da bo są odpowiednie wypusty - wprawdzie
    wysoko, ale dawałem radę się do nich dostać). Także widzisz że właściciel
    dołożył sporo starań żeby do tragedii nie doszło *)
    Zaś powieszenie na płocie tabliczki "uwaga zły pies (a właściciel jeszcze
    gorszy)" to nie jest żadne zabezpieczenie. Co innego jak pies jest na
    uwięzi (na łańcuchu - co powinno być zakazane, lub w ogrodzonym kojcu) -
    wtedy samo wejście na podwórko niczym nie grozi, a jak ktoś podejdzie do
    zamkniętego psa i wyciągnie rękę to będzie sobie sam winien i tu żaden sąd
    nie uzna inaczej.

    Także sam widzisz że te dwie sytuacje które podałeś wcale się nie różnią.
    Tyle że uprościłeś, bo słup energetyczny odpowiada podwórku z psem na
    uwięzi, a nie latającemu luzem (do tego odpowiednim przykładem była
    niezabezpieczona stacja trafo).

    Henry

    *) na betonowe słupy NN łatwo wejść - ale żeby się zabić przez 380V to już
    trzeba się postarać. Zresztą wchodzenie na słupy elektrycznie nie jest
    czymś normalnym, a wchodzenie na czyjeś podwórko jest.