  • 121. Data: 2010-07-16 16:10:50
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Jeżeli chcesz postawić ogrodzenie, płot o h=>180cm musisz mieć zgodę
    > gminy/urzędu miasta.

    220

  • 122. Data: 2010-07-16 16:18:27
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa"
    [ciach]

    > Zamień sobie pociąg na samochód a tory na drogę. I przejścia dla
    > pieszych też stanowią tylko ułamek promila dróg.
    > Może zrozumiesz.

    Zanim zaczniesz z taka zcietoscia toczyc jakas dyskusje to moze
    warto bylo by zapoznac sie z wlasciwymi przepisami? Wiesz jaka
    jest zasadnicza roznica pomiedzy droga (szosa) a szlakiem (torem)
    kolejwym? Ano taka ze droge (szose) mozesz przekraczac w bardzo
    wielu miejscach nie tylko do tego przeznaczonych (pasy). Natomiast
    tory kolejowe mozna przekraczac wylacznie w miejscach do tego
    przeznaczonych (przejscia, przejazdy). W kazdym innym miejscu
    jest to po prostu zakazane.
    AM

  • 123. Data: 2010-07-16 16:21:28
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "marecki"

    > A jak ktos wpadnie na drut kolczasty i sie pokaleczy?
    > A jak ktos sie zaplacze w niego i sie wykrwawi na miejscu??
    > Rownie dobrze mozna nie zabepieczac w ogole bo jaka to roznica czy ktos sie
    > zabije na drucie kolczastym czy na "drucie" pod napiecem?

    Nalezy wiec przed ogrodzeniem z drutu kolczastego ogradzajacego
    slup wysokiego napiecia postawic ogrodzenie z np. siatki z tabliczkami
    ostrzegahjacymi: "Uwaga! Ogrodzenie z drutu kolczastego".
    AM

  • 124. Data: 2010-07-16 16:46:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Na każdym transformatorze są informacje, ostrzeżenia i zakazy.

    które po otwarciu drzwi do transformatora sa od strony sciany.

    > Poza tym to są dość charakterystyczne budowle i raczej każdy
    > je rozpoznaje bez czytania tych tabliczek.

    oczywiscie dzieci w podstawowce tez to wiedza i potrafia czytac, a w
    szczegolnosci chce im sie.

  • 125. Data: 2010-07-16 16:51:39
    Od: "marecki" <m...@n...pl>

    wiadomości news:4c4058e2$1@news.home.net.pl...

    > Tia, zabiją psa, a potem będziesz im awanturę robił. Zawsze tak jest.
    Nie no lepiej zeby bandzior mnie zabil/okradl.

    > [ciach]

    > Generalnie przyjęte możliwe konsekwencje samego wejścia (nie włamania!)
    > na posesję to najwyżej wyproszenie.
    Wlasnie - przyjete... Zalozenia jak i prawo mozna zmienic to nie jest swieta
    krowa jakas.
    Sam sie odwolywales do tego co chce spoleczenstwo. Spoleczenstwo chce moc
    sie bronic.
    Sprawy gdzie bandzior napada kogos a potem napadniety idzie siedziec, bo
    udalo mu sie obronic cholernie bulwersuja spoleczenstwo.

    > Aaargh... Czy ty celowo przekręcasz moje słowa?
    >
    > Wystarczy że zabezpieczy raz a dobrze. I ewentualnie czasem rzuci okiem,
    > czy zabezpieczenie się nie zepsuło.
    A jak nie bedize mogl rzucac okiem bo wyjedzie dajmy na to za chlebem do UK?
    A jak jest niewidomy?
    A jak go sparalizowalo?
    A jak totalnie zbankrutowal i nie stac go na remont ogrodzenia?

    Zreszta "rzucanie czasem okiem" to cholernie malo precyzyjne.
    Jednemu sad odpusci miesieczna dziure w plocie, a innemu nie popusci
    tygodniowej.
    > [ciach]

    > Czyli widzisz - starań dołożył, tylko ktoś inny sabotował i dało się to
    > wykazać.
    A jakby sie nie dalo?

    > [ciach]
    >
    > Ech, jaki ty głupi jesteś...
    Z Twoich ust to jak komplement ;)

    > I znowu to samo... Jakieś LSD łykasz, że masz urojenia? Gdzie ja
    > napisałem, że to zaproszenie, hmm?
    A nie musiales, skoro jezeli ktos zostawiajac otwarte drzwi ma sie liczyc z
    mozliwoscia tego ze jakis idiota mu wejdzie to w zasadzie tak jakby sam go
    zapraszal nie zamykajac ;)
    Szkoda ze do reszty sie nie odniosles ... Jak rozumiem albo drzwi masz
    zawsze szczelnie zamkniete na kilka zamkow, albo masz super bezpieczne
    mieszkanie w ktorym nikt sobie krzywdy nie zrobi.
    Albo moze piszesz z jakiegos kartonu na dworcu?? I sie przyzwyczailes ze
    ludzie wchodza Ci wszedzie:)

  • 126. Data: 2010-07-16 17:34:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > które po otwarciu drzwi do transformatora sa od strony sciany.

    Ja nie twierdzę, że te drzwi nie powinny być zamknięte.
    Ale róznie bywa, czasem chuligan wyłamie zamek, nie ma w tym winy ZE.
    Dlatego w innym poście napisałem "w zabieganiu o własne bezpieczeństwo
    nic nie zastąpi rozumu". Bo nie zawsze można polegać na innych, nawet
    jeśli w tym względzie prawo ponakłada na nich rozmaite obowiązki.

    A gdzie byli ich rodzice?

  • 127. Data: 2010-07-16 17:53:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.07.2010 18:18), Hades wrote:
    > Natomiast
    > tory kolejowe mozna przekraczac wylacznie w miejscach do tego
    > przeznaczonych (przejscia, przejazdy). W kazdym innym miejscu
    > jest to po prostu zakazane.

    Zaraz się dowiesz że to że ktoś łamie prawo nie oznacza że go można
    bezkarnie przejechać pociągiem :). Oraz że to może być ktoś nie znający
    prawa, upośledzony, ślepy lub głuchy.

    p. m.

  • 128. Data: 2010-07-16 17:55:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.07.2010 18:07), Alek wrote:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Na każdym transformatorze są informacje, ostrzeżenia i zakazy.
    > Poza tym to są dość charakterystyczne budowle i raczej każdy
    > je rozpoznaje bez czytania tych tabliczek.

    No nie zawsze. Widziałem transformatorownie które na wyglądały na taką
    zwykłą kurną chatkę, tylko bez okien.

    p. m.

  • 129. Data: 2010-07-16 19:25:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No nie zawsze. Widziałem transformatorownie które na wyglądały na taką
    > zwykłą kurną chatkę, tylko bez okien.

    A moze to byly moduly wyniesione centrali telefonicznej?
    One sa wlasnie w takich kurnych chatkach. Czasem zintegrowanych z
    przystankiem autobusowym i kioskiem..., a czasem nie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 130. Data: 2010-07-17 05:49:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Jul 2010, Alek wrote:

    > O, kolej to w ogóle dobry przykład. Pod pociąg można wejść przez nieuwagę,
    > bez żadnego specjalnego sprzętu czy wysiłku.

    Ale tylko wbrew prawu.
    A wchodzenie na plac nie jest zabronione prawem i nie wymaga szczególnych
    uprawnień (tak jak znajdowanie się na torach).

    > Zdaniem Witka, Andrzeja i jeszcze innych kolej powinna zabezpieczyć swój
    > niebezpieczny teren wysokim płotem i kordonem ochroniarzy (bez psów!)

    A po co, skoro zabezpieczyła sobie to ustawą?
    Duży może więcej :P

    Jak przepchniesz w ustawie zakaz wstępu na plac przy budynku, z wyjątkiem
    osób które uzyskały stosowne uprawnienia/przeszły stosowne przeszkolenie
    oraz dostały polecenie służbowe, to będzie jak chcesz :|

    pzdr, Gotfryd