  • 21. Data: 2004-12-09 15:45:00
    Temat: Re: Uwaga - komornik!
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2004 01:13:31 +0100, PAweł naskrobał(a):

    > kiedy komornik sądowy ściągać może długi wyłącznie na podst. decyzji adm??
    > I na podstawie jakich przepisów??

    na podstawie KPC - poczytaj coś o kolizji egzekucji.

    > No i na koniec,- dlaczego zatem np US występują do sądów o nadawanie tyt.
    > wykonawczych swoim tyt. egzekucyjnym?

    nie występują.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 22. Data: 2004-12-10 16:34:57
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
    > Dnia Thu, 9 Dec 2004 01:13:31 +0100, PAweł naskrobał(a):

    > na podstawie KPC - poczytaj coś o kolizji egzekucji.

    Zgodzisz sie, że to cos zupełnie innego.

    > nie występują.

    Niewiedza zwykle daje odwage do takich kategorycznych stwierdzen:)

    Zapewniam Cię, na 100%, że występują!!!
    Mogę podesłać skany takich wystąpień i postanowień sądowych.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.