  • 1. Data: 2007-11-28 08:02:41
    Temat: Utylizacja przeterminowanych lekow
    Od: TOmek <1...@w...pl>

    Witam!
    Co zrobic z przeterminowanymi lekami? Apteki w miejscu gdzie mieszkam
    nie chca ich przyjmowac. Podobno w urzedach miejskich powinny byc
    specjalne pojemniki na takie odpady. Czy ktos moglby przytoczyc mi
    odpowiednie przepisy wskazujace osobe odpowiedzialna za utylizacje. Nie
    chce wyrzucac tych lekow do kosza a z drugiej strony nie chce ich
    podrzucic do apteki czy UM bo jeszcze sie to skonczy awantura o
    "podlozenie bomby" itp.

    Tomek

  • 2. Data: 2007-11-28 09:55:02
    Temat: Re: Utylizacja przeterminowanych lekow
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "TOmek" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co zrobic z przeterminowanymi lekami? Apteki w miejscu gdzie mieszkam nie chca
    > ich przyjmowac.

    w dziwnym miejscu mieszkasz, albo masz dziwne apteki, we wszystkich aptekach w
    mojej okolicy sa specjalne pojemniki na przeterminowane leki

  • 3. Data: 2007-11-28 10:11:16
    Od: "miffy" <b...@a...pl>

    > w dziwnym miejscu mieszkasz, albo masz dziwne apteki, we wszystkich
    > aptekach w mojej okolicy sa specjalne pojemniki na przeterminowane leki
    Popieram. Ostatnio, w poszukiwaniu leku, którego tymczasowo zabrakło w
    hurtowniach, odwiedziłam wiele aptek i w każdej był taki pojemnik.

  • 4. Data: 2007-11-28 10:49:39
    Od: TOmek <1...@w...pl>

    miffy napisał(a):
    > Popieram. Ostatnio, w poszukiwaniu leku, którego tymczasowo zabrakło w
    > hurtowniach, odwiedziłam wiele aptek i w każdej był taki pojemnik.

    Bytom. Duza apteka tuz obok duzego szpitala. Zalezy mi na informacji czy
    apteka MUSI przyjac te leki oraz czy UM MUSI podac informacje gdzie te
    leki oddac.

    Pozdrawiam
    TOmek

  • 5. Data: 2007-11-28 10:55:56
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 11:49:39 +0100, TOmek napisał(a):

    > Zalezy mi na informacji czy apteka MUSI przyjac te leki

    Nie wiem czy tutaj jest podobna "polityka" do innych "odpadów" - np.
    lodówek,pralek itp. Przy zakupie nowej - starą możesz zdać i wtedy sklep
    musi Ci ją przyjąć - w końcu za to płacisz.

    > oraz czy UM MUSI podac informacje gdzie te leki oddac.

    Dlaczego UM?
    Czy UM ma wskazywać gdzie masz oddać zużyte świetlówki?
    Przecież leki to sprawa NFZ - to ten resort chyba jest właściwy dla tego
    typu pytań.

  • 6. Data: 2007-11-29 09:04:53
    Od: TOmek <1...@w...pl>

    > Dlaczego UM?
    > Czy UM ma wskazywać gdzie masz oddać zużyte świetlówki?
    > Przecież leki to sprawa NFZ - to ten resort chyba jest właściwy dla tego
    > typu pytań.

    Z tego co slyszalem to wlasnie UM powinien wskazac gdzie skladowac/oddac
    materialy niebezpieczne dla srodowiska np. rtęć wiec szukam
    odpowiedniego przepisu. Zreszta aptekarka skierowala mnie tez do UM.

    Tomek