eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Uszkodzona przesylka kurierska.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2008-12-04 14:48:04
    Temat: Re: Uszkodzona przesylka kurierska.
    Od: "piiłsóócki!" <s...@n...pl>

    Ziomall pisze:
    >Niby to logiczne
    > tylko, ktory kurier na to sie zgodzi skoro odbior podpisalem juz wczesniej?

    Kurier MUSI przyjechać i sporządzić protokół szkody. Zrób to jak
    najszybciej. Dzwoń do lokalnego biura firmy kurierskiej.


  • 12. Data: 2008-12-04 14:50:41
    Temat: Re: Uszkodzona przesylka kurierska.
    Od: "piiłsóócki!" <s...@n...pl>

    Daniel pisze:

    > Dokładnie. W takiej sytuacji sprzedawca musi oddać samolot.

    ROTFL! i zapłacić odszkodowanie za zdenerwowanie kupujacego ;)


  • 13. Data: 2008-12-04 15:01:31
    Temat: Re: Uszkodzona przesylka kurierska.
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Kurier MUSI przyjechać i sporządzić protokół szkody. Zrób to jak
    > najszybciej. Dzwoń do lokalnego biura firmy kurierskiej.

    A potem firma kurierska odrzuci reklamację, ponieważ protokół nie został
    sporządzony podczas odbioru przesyłki.

    Daniel


  • 14. Data: 2008-12-04 15:10:39
    Temat: Re: Uszkodzona przesylka kurierska.
    Od: "piiłsóócki!" <s...@n...pl>

    Daniel pisze:
    >> Kurier MUSI przyjechać i sporządzić protokół szkody. Zrób to jak
    >> najszybciej. Dzwoń do lokalnego biura firmy kurierskiej.
    >
    > A potem firma kurierska odrzuci reklamację, ponieważ protokół nie został
    > sporządzony podczas odbioru przesyłki.
    >
    > Daniel

    nie, jest czas na sporzadzenie protokołu, chyba 7dni o ile dobrze pamiętam.
    Innej drogi nie ma, sprzedawca zgodnie z polskim prawem nie może za to
    odpowiadać, chyba że jakimś cudem klient udowodni mu w sądzie że dokonał
    nadzwyczajnego zaniedbania. Kodeks cywilny przenosi cieżar
    odpowiedzialności na kupujacego.



  • 15. Data: 2008-12-08 18:32:41
    Temat: Re: Uszkodzona przesylka kurierska.
    Od: Ania <a...@g...pl>

    witek pisze:
    > Ziomall wrote:
    >> Odebralem wczoraj przesylke kurierska. Na przedmiocie ktory byl w
    >> paczce jest pekniecie.Nie zauwazylem tego wczesniej poprostu. Nadaje
    >> sie on wprawdzie do uzytku ale stracil na wartosci. Napisalem do
    >> sprzedawcy a on mi odpisal, zebym zadzwonil do kuriera, ktory
    >> przywiozl paczke i sporzadzil protokol szkod wtedy reklamacja zostanie
    >> uwzgledniona. Niby to logiczne tylko, ktory kurier na to sie zgodzi
    >> skoro odbior podpisalem juz wczesniej? Nawet nie mam numeru przesylki.
    >> Odpuszcze sobie dochodzenie bo wiem, ze to moja wina, trzeba bylo
    >> wszystko sprawdzic dokladnie zanim podpisalem. Problem w tym, ze ta
    >> "rzecz" ktora kupilem sklada sie z kilkunastu czesci wiec tylko
    >> pobierznie rzucilem okiem czy jest wszystko bo sie spieszylem.
    >> Zastanawiam sie tylko czy cos mozna zrobic w takiej sytuacji?
    >>
    >
    > zadzwoń do kuriera i sporządź protokół.
    >

    co w rezultacie i tak pewnie zakonczy sie nie uznaniem reklamacji przez
    firme kurierska, ale spisac mozesz, reklamowac u sprzedawcy, a nastepnie
    sprezdawca w firmie kurierskiej

    daj znac jak sie zakonczy postepowanie

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1