  • 11. Data: 2011-03-19 22:40:55
    Temat: Re: Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wypłaty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/19/2011 4:59 PM, Sebastian Biały wrote:

    > Zastanowie się, ale zapewne nikt mi nie da gwarancji że to będzie
    > bezbolesne.

    to zalezy czy po prostu potrzebna jest im podkładka pod wypłatę
    pieniedzy czy tez będą się stawiac.

    znajoma za złamanie ręki w zimie na krzywej płytce chodnikowej dostała
    31 tyś.

  • 12. Data: 2011-03-20 01:27:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > znajoma za złamanie ręki w zimie na krzywej płytce chodnikowej dostała
    > 31 tyś.

    Dokąd ten świat zmierza...

  • 13. Data: 2011-03-20 09:54:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    to napisał(a) :
    > begin witek

    > Dokąd ten świat zmierza...

    Na psy. Też uważam, że to za mało.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2011-03-21 13:23:51
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 19:21:25 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Miasto to Mysłowice jeśli kogos interesuje.

    To w takim układzie, jest jedna wielka dziura :)
    Toć przed wyborami, Grzegorz połatał trochę tych największych dziur, ale
    potem to już...maskara :)
    Teraz Edzio będzie musiał łatać i wypłacać ;)