  • 61. Data: 2013-12-09 09:38:34
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 00:11:39 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Ja podejrzewam, że temu nie podają, ale co mnie to interesuje. Ja w
    > ogóle nie dzwoniłem na policję tylko na 112 i zdaje się tyle lat nie
    > umieją tego systemu pomocy zorganizować i policja przyjmuje. Poza tym
    > jest chyba jednak ogólny numer pomocowy, który ktoś obsługuje i który
    > powinien nadawać się do podania.

    nie ma jedengo numeru pomocowego. Jest wolny rynek.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 62. Data: 2013-12-09 10:08:21
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, [BYŁO] debili adwokatów durnoty policji
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 06:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > To w sumie logiczne.
    > Oczekiwałes pomocy? Od nas, policji? Musisz być pijany albo naćpany :)

    Dooobre :)
    --
    Jacek

  • 63. Data: 2013-12-09 10:27:51
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-12-08 18:23, John Kołalsky pisze:
    > Czemu do ...ja mam
    > zapierd...ć niesprawnym samochodem do jakiegoś urzędu w obcym mieście by
    > oni łaskawie wypłacili mi odszkodowanie ?! Kto za to zapłaci ?! Mam
    > usmolone ubranie, jestem przemarznięty, siniec na kolanie.
    >
    > To jest według Was normalne ?! Pytam bo dla mnie to jakieś dno.

    Jest inna droga.
    Zgłoś swojemu ubezpieczycielowi od AC i zaradzaj regresu.
    Nich oni się handryczą z zarządca drogi a nie Ty. Od tego są.
    Warunek konieczny, posiadanie dokumentu z policji, spełniasz.
    Ja tak zrobiłem.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 64. Data: 2013-12-09 11:48:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Monday, December 9, 2013, 6:29:09 AM, you wrote:

    [...]

    > tak 112 to słaby nuemr do wzywania pomocy drogowej, ale już jak zostaniesz w
    > zimie w dzikim polu z neisprawnym samochodem to można to jednak uznać za
    > zgrożenie mienia i zdrowia więc 112 jest adekwatne.

    Facet, chodzi o wymianę koła a nie o klęskę żywiołową. Jeśli służby
    RATUNKOWE miałyby się zajmować każdym lamerem, który rusza samochodem
    bez klucza do kół i lewarka, to naprawdę zaczęliby ginąć ludzie,
    którym jest potrzebna pomoc..

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 65. Data: 2013-12-09 11:50:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Monday, December 9, 2013, 9:34:50 AM, you wrote:

    > Przecież teraz chyba do samego OC dają assistance za free. Mylę się?

    Chyba nie wszyscy. Ale jeśli nie ma w cenie, to zazwyczaj proponują
    jakieś pakiety od naprawdę tanich po wypasione.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2013-12-09 12:40:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 9 Dec 2013 08:36:34 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Nie wiem jak gdzie indziej ale w PZU jest to wariant do 50 km od miejsca
    >zamieszkania ;-)

    A nie _od_ 50 km. Bo w Avivie przy pełnym pakiecie za free dali mi
    assistance, który działa właśnie od 70 km od miejsca zamieszkania. Za
    jakiś pakiet komfort czy prestiż dopłaciłem niecałe 50 PLNów, ale mam
    spokój zagwarantowany :) Jeszcze nie musiałem z niego korzystać, i
    obym nie musiał, więc nie wiem jak działa. Aaa, i tym autem też gdzieś
    dalej to dwa razy do roku się ruszam, ale 50 PLNów nie majątek i dla
    świętego spokoju chyba warto.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 67. Data: 2013-12-09 12:54:35
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-12-09 06:29, Marek Dyjor pisze:

    > tak 112 to słaby nuemr do wzywania pomocy drogowej,

    Numer 112 to w ogóle słaby numer do czegokolwiek w tym kraju. Kto
    próbował ten wie.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 68. Data: 2013-12-09 13:03:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, jerzu <t...@i...pl> wrote:

> [...]
    > assistance, który działa właśnie od 70 km od miejsca zamieszkania. Za
    > jakiś pakiet komfort czy prestiż dopłaciłem niecałe 50 PLNów, ale mam

    W sumie to juz nie wiem, teraz spojrzalem i juz nic o tym nie ma, jest
    tylko limit holowania w przypadku niemozliwosci naprawy. Jakos mi sie
    wbilo to 50 km jak bralem 3 lata temu, widocznie sie zmienilo. Ale i tak
    ten assistance dotyczy pomocy w przypadku "wypadku ubezpieczeniowego" -
    nie chce mi sie szukac co to dla nich znaczy.

    > Jeszcze nie musiałem z niego korzystać, i
    > obym nie musiał, więc nie wiem jak działa. Aaa, i tym autem też gdzieś
    > dalej to dwa razy do roku się ruszam, ale 50 PLNów nie majątek i dla
    > świętego spokoju chyba warto.

    Eee tam, jak widac to zawsze mozna w traske wyskoczyc w dresiku i bez
    klucza do kol, przeciez w razie W zadzwoni sie pod 112 ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2013-12-09 13:07:32
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    > Opamiętaj się. 112 nie służy do szukania pomocy drogowej.

    Dwie sprawy:

    1. Idąc tym tropem chyba nie trudno sobie wyobrazić taką sytuację, gdy
    dzwonisz na 112 ( numer alarmowy ) i np. potrzebujesz straży pożarnej,
    ale akurat nie mają możliwości przełączenia ( nie wszędzie to działa
    dobrze ) i wtedy co? Też nie zrobią nic? ( zakładam to za bardzo
    prawdopodobny scenariusz ) Taki człowiek, który siedzi na takiej
    słuchawce od 112 jakieś podstawowe informacje powinien mieć.

    2. Doprawdy nie bierzesz tu pod uwagę czynnika ludzkiego? Człowiek
    wjechał w dziurę, nie może dalej jechać, musi zmienić koło, policja
    podsuwa mu jakieś lewe papiery do podpisania. W tych nerwach jedyny
    numer jaki pamięta to 112 a palant spod 112 gada "nie da się". Gdyby
    młotek spod 112 wykazał odrobinę dobrej woli to znalazłby mu jakiś
    numer, choćby ten krótki 3 cyfrowy. Ale jak nie ma dobrej woli i
    wyobraźni to tak jest.

  • 70. Data: 2013-12-09 13:07:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, TOMASZEK <t...@f...onet.pl> wrote:

    > Numer 112 to w ogóle słaby numer do czegokolwiek w tym kraju. Kto
    > próbował ten wie.

    Moze dlatego, ze kazdy z byle pierdola dzwoni pod 112? Jezeli komus potrzebna
    jest tylko straz albo policja to ma dzwonic na odpowiedni numer a nie 112.
    112 ma pomoc w skoordynowaniu kilku sluzb.

    --
    Artur
    ZZR 1200