  • 51. Data: 2013-12-09 06:20:31
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:

    > Nie rozumiesz podstaw. Oni nie mają Cię prawa wprowadzić w błąd.
    > Jesteś zwykłym barankiem.

    Mam wrażenie że mamy tutaj koncert baranów.

    Ja swój komentarz na końcu umieściłem...

    mnie sie nie mieści w głowie, że policja nie próbowała pomóc w jakiś sposób.

    Zgadzam sie przy tym że assistance jest przydatne, szczególnie jak sie
    mieszka i jedźi po takim dzikim kraju jak III RP, gdzie policja jest
    aparatem represji i wspomagania budżetu a nie organizacją mają pomagać i
    chronić obywateli.

    W wielu krajach policja ma w herbie hasło "chroni i służy" w domyśle
    obywatelom,

  • 52. Data: 2013-12-09 06:23:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello John,
    >
    > Sunday, December 8, 2013, 10:21:20 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Opamiętaj się. 112 nie służy do szukania pomocy drogowej.

    ale już sami policjanci we własnej osobie chyba mogą jakoś pomóc obywatelowi
    czy nie?

  • 53. Data: 2013-12-09 06:29:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AZ wrote:

    > Jak sie samochod wysra, ze nawet nie bedzie ogrzewania to zawsze mozna
    > zadzwonic pod 112 i powiedziec, ze maja przywiezc koc i kawe w
    > termosie :-)

    jak będzie powódź do masz mieć ponton i racje żywnościowe,

    jak pożar to masz mieć swoja gaśnicę...

    jak będzie wojna to wyjmij giwerę spod kanapy...

    Państwo nie jest od tego aby jakieś głupie kaprysy obywateli spełniać...

    tak 112 to słaby nuemr do wzywania pomocy drogowej, ale już jak zostaniesz w
    zimie w dzikim polu z neisprawnym samochodem to można to jednak uznać za
    zgrożenie mienia i zdrowia więc 112 jest adekwatne.

    Przypomnijmy jednak że policja przyjechała do zdażenia drogowego w wyniku
    któego doszło do zagrożenia i mienia i potencjalnei życia i nie spadłyby im
    czapki z głowy gdyby poza badaniem alkomatm i podtykaniem kuriozalnych
    oświadczeń spóbowała też pomóc poszkodowanym, np dzwoniąć do przedstawiciela
    administratora drogi z rządaniem aby zorganizował jakąś forme pomocy, bo
    zdarzenia widać miało charakter nie odosobniony tylko masowy (kilka
    uszkodzonych samochodów).

  • 54. Data: 2013-12-09 07:00:49
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, [BYŁO] debili adwokatów durnoty policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Rozumiem, że jak w nocy zaczępię patrol z prośbą o wskazanie drogi na
    > najbliższą stację benzynowa czy o hotel to najpierw mnie sprawdzą
    > alkomatem potem zawiozą na badanie antynarkotykowe a potem zostawia
    > pod szpitalem z tekstem zę mam se teraz sam radzić, z powrotem do
    > samochodu?

    To w sumie logiczne.
    Oczekiwałes pomocy? Od nas, policji? Musisz być pijany albo naćpany :)

    Ja wszedzie - są ludzie i parapety...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 55. Data: 2013-12-09 07:46:11
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > No sorry, ale imbecyl to dzwoni pod 112 w sprawie wymiany kola...

    W cywilizowanych krajach policja jest nie tylko od pałowania i karania,
    ale jej zadaniem jest też pomoc obywatelom. Cztery lata temu w
    Bydgoszczy, przy pracującym silniku, zablokowały się drzwi mojego
    samochodu, a drugiego kluczyka nie miałem. Już chciałem wybić szybę
    boczną, ale zadzwoniłem na 997 i dyżurny Policjant (dziękuję) podał
    numer telefonu do "otwieracza". Po półtorej godzinie mogłem jechać dalej.

    "Imbecyl"
    MJ

  • 56. Data: 2013-12-09 08:04:09
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-09 07:46, Tata pisze:

    > samochodu, a drugiego kluczyka nie miałem. Już chciałem wybić szybę
    > boczną, ale zadzwoniłem na 997 i dyżurny Policjant (dziękuję) podał
    > numer telefonu do "otwieracza". Po półtorej godzinie mogłem jechać dalej.

    Pewnie później dostał za to zjebkę od szefa, zgodnie z tym, co napisał
    Robert. Takie imbecylne "państwo" mamy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 57. Data: 2013-12-09 08:16:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 grudnia 2013 06:23:22 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ale ju� sami policjanci we w�asnej osobie chyba mog� jako� pom�c
    >obywatelowi czy nie?
    Teoretycznie TAK.
    Ale wiesz jak to jest u nas- podadzą nr do pomocy drogowej to zaraz jakis TVN zrobi
    program że ukłąd policji z pomoca drogową.
    A autor watku z tak roszczeniowym podejściem to pewnie nawet gdy policja by wezwała
    pomoc drogowa to by się żalił że za droga czy mało profesjonalna ta pomoc.
    Gość udał się w trase nie mając sprawnego lewarka, odpowiedniego klucza czy nawet
    odpowiedniego ubrania. Ok nie każdy musi chciec/potrafić koło zmienic ale wtedy
    wypada mieć np dobry assitance

  • 58. Data: 2013-12-09 09:34:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 9 Dec 2013 00:25:45 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Wiesz... Jak się w trasę jeździ raz na rok, to się na assistance tych
    >5PLN nie wyrzuca ;)

    Przecież teraz chyba do samego OC dają assistance za free. Mylę się?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 59. Data: 2013-12-09 09:36:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Przecież teraz chyba do samego OC dają assistance za free. Mylę się?

    Nie wiem jak gdzie indziej ale w PZU jest to wariant do 50 km od miejsca
    zamieszkania ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2013-12-09 09:36:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 01:33:47 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Jak się nie zadbało o przejazd to tak jest. Normalne.

    Bo jaśnie Panu muszą drogę do czysta wysuszyć i jeszcze globalne
    ocieplenie zrobił żeby nie zmarzł? A dupę sam potrafisz sobie podetrzeć
    czy kamerdyner musi?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl