  • 11. Data: 2013-12-08 21:48:51
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-08, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > No tak, użytkownik cyfrowego polsatu...

    No i jakie to ma znaczenie kto jest moim dostawca internetu, dobrze sie
    czujesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-12-08 22:05:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > No i jakie to ma znaczenie kto jest moim dostawca internetu, dobrze sie
    > czujesz?

    Poważnie zadałem pytanie. Gdy masz quattro to nie możesz mieć różnej średnicy
    opony (nawet w instrukcji jest napisane, że wymieniać 4 opony na raz, bo torsen
    możesz uszkodzić. Lepiej jednak się wymądrzać...

  • 13. Data: 2013-12-08 22:06:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 8 Dec 2013 18:23:38 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >dzwonię najpierw na 112. 21:10 zgłasza się komenda policji
    >w Dąbrowie Górniczej. Mówię, że potrzebuję pomocy w zmianie koła.

    Ja tam się nie znam, ale zadzwoniłbym po assistance a nie na 112.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2013-12-08 22:17:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-08, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > Poważnie zadałem pytanie. Gdy masz quattro to nie możesz mieć różnej średnicy
    > opony (nawet w instrukcji jest napisane, że wymieniać 4 opony na raz, bo torsen
    > możesz uszkodzić. Lepiej jednak się wymądrzać...

    A jak sie przednie bardziej zuzyja to tez wymieniasz 4 opony?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2013-12-08 22:21:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > No sorry, ale imbecyl to dzwoni pod 112 w sprawie wymiany kola...

    A gdzie miałbym zadzwonić ? Do internetu ? Jeb..j się w głowę.

  • 16. Data: 2013-12-08 22:23:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-08, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > A gdzie miałbym zadzwonić ? Do internetu ? Jeb..j się w głowę.

    112 to numer ratunkowy (nie wspominajac o tym, ze jezeli pomoc wymaga jednej
    ze sluzb to powinno dzwonic sie tylko do niej) a nie telefon zaufania.
    Co straz, policje, pogotowie czy inna sluzbe obchodzi ze zlapales gume...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2013-12-08 22:27:22
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > A jak sie przednie bardziej zuzyja to tez wymieniasz 4 opony?
    >
    > --
    > Artur

    Przy quatro chyba przednie nie mogą się zużyć bardziej od pozostałych co?
    Ale może się nie znam....

  • 18. Data: 2013-12-08 22:27:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Zastanawia mnie jedna rzecz. Załóżmy, że będą chcieli zrekompensować
    > uszkodzenie.
    > Wymienią jedno koło, czy wszystkie cztery?

    Myślę, że nie będą chcieli zapłacić ani grosza. Nie rozumiem tylko w jakim
    trybie oni w ogóle działają bym sam dobrał właściwe postępowanie dla siebie.
    Jakie 24 godziny i czemu ja mam do nich jechać jak mój samochód niesprawny
    jest. Mam go naprawić w te 24h ?

  • 19. Data: 2013-12-08 22:28:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Meritum jest ważne.

    Poważnie?
    Pismo z błędami jest dla Ciebie wiarygodne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 20. Data: 2013-12-08 22:30:21
    Temat: Re: Uszkodzenie ko?a na dziurze, wymuszenie o?wiadczenia, brak pomocy drogowej - jakie? dno
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-08, Jarek S. <p...@g...pl> wrote:

    > Przy quatro chyba przednie nie mog? sie zu?yae bardziej od pozosta?ych co?
    > Ale mo?e sie nie znam....

    Nie wiem moze tez sie nie znam, ale przednimi sie troche skreca i wiecej
    hamuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200