  • 131. Data: 2013-12-09 17:09:00
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > A to na wapie sie nie dalo bo juz nie rozumiem o co Ci chodzi...

    Raczej Ciężko znaleźć stronę pomocy drogowej, która działa po wap.

  • 132. Data: 2013-12-09 17:09:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > mylisz warstwy sieciowe. www po wap jak najbardziej działa

    To czemu są oddzielne wersje wap i www stron (chociażby onet/wp).

  • 133. Data: 2013-12-09 17:10:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > No jezeli zapamietanie 997, 998, 999 to takie wyzywanie...

    Nie rozumiesz, że wtedy połączyłem się z policją, ale innym komisariatem?

  • 134. Data: 2013-12-09 17:13:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > Raczej Ciężko znaleźć stronę pomocy drogowej, która działa po wap.

    Ale pieprzysz sobie tak zeby pieprzyc czy jak? Ja pisalem o dobie smartfonow,
    ze to nie problem znalezc numer pomocy drogowej a Ty mi wyjezdzasz z tekstem,
    ze sie ludziom w glowach pojebalo bo Ty na swoim k750i tez mogles to zrobic.

    To Ci odpisalem, ze jak mialem 3330 to tez moglem to zrobic ale co to zmienia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 135. Data: 2013-12-09 17:15:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > To czemu są oddzielne wersje wap i www stron (chociażby onet/wp).

    Poczytaj sobie najpierw co to jest WAP i po co zostal stworzony.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 136. Data: 2013-12-09 17:16:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > Nie rozumiesz, że wtedy połączyłem się z policją, ale innym komisariatem?

    No i jaki to ma zwiazek z dzwonieniem pod 112 w sprawie zmiany kola?
    Bo chyba cos mi umknelo...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 137. Data: 2013-12-09 17:18:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 17:09:31 +0100 osobnik zwany qwerty
    napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > To czemu są oddzielne wersje wap i www stron (chociażby onet/wp).

    podobnie jak są oddzielne wersje mobile/normalna.
    Bo lepiej się je ogląda na małym ekraniku, ogranicza się transfer danych
    nie używa flasha etc.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 138. Data: 2013-12-09 17:27:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > No i jaki to ma zwiazek z dzwonieniem pod 112 w sprawie zmiany kola?
    > Bo chyba cos mi umknelo...

    Ma motor, a nie potrafi użyć myśleć...

  • 139. Data: 2013-12-09 17:29:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > To Ci odpisalem, ze jak mialem 3330 to tez moglem to zrobic ale co to zmienia?

    Z twojej wypowiedzi wynika, że trzeba mieć smartfon, aby znaleźć numer telefonu
    pomocy drogowej.

  • 140. Data: 2013-12-09 18:21:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Bo jaśnie Panu muszą drogę do czysta wysuszyć i jeszcze globalne
    > ocieplenie zrobił żeby nie zmarzł? A dupę sam potrafisz sobie podetrzeć
    > czy kamerdyner musi?

    Następny co p...i tylko. Jak droga jest do jeżdżenia to się ją utrzymuje by
    się do tego nadawała. Taka umowa. Jak się przez zaniedbanie nie nadaje to
    się zabezpiecza przed powstaniem szkód na zdrowiu inaczej choćby przez koc i
    kawę. Na całym świecie tak jest tyle, że nie w każdej sytuacji.