-
91. Data: 2024-04-06 09:48:56
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 06.04.2024 o 09:38, Marcin Debowski pisze:
>> Ogólnie prawo jest zbiorem pobożnych życzeń. Bezustannie poddawanych
>> wpływowi ludzkiemu. A to _jest_ pas przeplatania.
>
> Przypomniała mi się Maszyna Trurla :)
Ale na odwrót:P
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
92. Data: 2024-04-06 10:58:56
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 06.04.2024 o 09:37, Marcin Debowski pisze:
>
>>> Słaba, bo teoretycznie oznacza, że nie da się tam wjechać wcale. Jeśli
>>> masz ustąpić tym na głównej, to znaczy że masz ustąpić - czyli czekać aż
>>> nikt nie będzie jechał. A to się nie stanie bo to jeden z najbardziej
>>> obciążonych odcinków drogowych w Polsce i po prostu sytuacji w której
>>> główną nic nie jedzie praktycenie nie ma.
>>
>> A jesli byłaby to rozbiegówka to nie musisz nikogo przepuszczać i czekać?
>
> To prędkosci nabierasz na rozbiegówce i włączasz się między jadące po
> głównej samochody. Zaraz - czy ty napradę kwestionujesz to, że pasy
> włączania istnieją i jak działają?
Ja kwestionuję niemożność włączenia się na tym co tam jest a co nie jest
rozbiegówką. Linia warunkowego zatrzymania, jak sama nazwa wskazuje nie
wymaga zatrzymania jeśli nie ma takiej potrzeby.
--
Marcin
-
93. Data: 2024-04-06 11:30:23
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 06.04.2024 o 10:58, Marcin Debowski pisze:
> Ja kwestionuję niemożność włączenia się na tym co tam jest a co nie jest
> rozbiegówką. Linia warunkowego zatrzymania, jak sama nazwa wskazuje nie
> wymaga zatrzymania jeśli nie ma takiej potrzeby.
Teoretycznie wymaga zatrzymania _zawsze_ jak coś jedzie główną. Tam
zawsze jedzie.
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
94. Data: 2024-04-06 11:36:21
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 06.04.2024 o 08:41, Shrek pisze:
> W dniu 05.04.2024 o 12:07, io pisze:
>
>>>>> Rozumiem. Jak czegoś nie rozumiesz, to nie próbujesz poszukać tego
>>>>> w specjalistycznych źródłach, bo są one specjalistyczne:P
>>>>
>>>> Ale, że znak 'ustąp' rozumiem inaczej niż Ty?
>>>
>>> Zdaje się że parę postów temu negowałeś istnienie pasów rozbiegowych
>>> (fachowo włączania). Do tego si odnosiłem - nie zmieniaj tematu.
>>>
>>
>> Jak nie rozumiesz słowa 'nieadkwatne' to sobie w słowniku poszukaj.
>
> Dalej twierdzisz, że nie istnieje coś takiego jak pasy włączania,
> wyłączania i przeplatania, bo ty nie znasz rozporządzenia i wytycznych?
>
Poszukaj w słowniku.
-
95. Data: 2024-04-06 11:37:38
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 06.04.2024 o 08:39, Shrek pisze:
> W dniu 05.04.2024 o 12:04, io pisze:
>
>>> Pewnie to, że się włącza, wyłącza lub przeplata - masz jeszcze jakieś
>>> pytania? Dostałeś linka ze słowami kluczowymi a dalej twierdzisz że
>>> nie istnieją?
>>
>> Dla kierowcy nie istnieją. Ty możesz sobie kreować co chcesz.
>
> Dla ciebie pewnie też nie istnieją cząstki elementarne bo żadnej nie
> widziałeś. Co nie znaczy że ich nie ma.
Skończ pieprzyć.
-
96. Data: 2024-04-06 11:38:45
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 06.04.2024 o 08:44, Shrek pisze:
> W dniu 05.04.2024 o 11:58, io pisze:
>
>>>> jakiś nowy pas jest zupełnie inny znak dla tych na głównej, Ci na
>>>> rozbiegówce mogą co najwyżej potrzebować znaku o końcu rozbiegówki
>>>> jak nie linie zasypane, ale o tym kielnia nie informuje.
>>>
...
>
>> Ja raczej o tym, że tam jest zwykłe podporządkowanie z czego wynika np
>> to że niekiedy robi się linię zatrzymania i nakaz kierunku i że ten
>> nakaz wyczerpuje się po wjeździe, więc na pewno nie dotyczy kolejnego
>> rozjazdu.
>
> Jest to bardzo mocno dyskusyjne.
>
Co konkretnie jest dyskusyjne a co nie jest?
-
97. Data: 2024-04-06 11:46:37
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 06.04.2024 o 11:37, io pisze:
>> Dla ciebie pewnie też nie istnieją cząstki elementarne bo żadnej nie
>> widziałeś. Co nie znaczy że ich nie ma.
>
> Skończ pieprzyć.
Ty pieprzysz - pasy włączania istnieją, jakkolwiek byś nóżkami nie tupał.
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
98. Data: 2024-04-06 12:20:35
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 06.04.2024 o 10:58, Marcin Debowski pisze:
>
>> Ja kwestionuję niemożność włączenia się na tym co tam jest a co nie jest
>> rozbiegówką. Linia warunkowego zatrzymania, jak sama nazwa wskazuje nie
>> wymaga zatrzymania jeśli nie ma takiej potrzeby.
>
> Teoretycznie wymaga zatrzymania _zawsze_ jak coś jedzie główną. Tam
> zawsze jedzie.
Teraz możemy się jeszcze zastanowić czy A-6d, który jest wcześniej na
głownej dotyczy tego pasa ruchu po zębach :) No bo jeśli traktujesz to
jako rozbiegówkę, to na jakiej zasadzie mógłbyś zjechać z głownej na
rozbiegowy?
--
Marcin
-
99. Data: 2024-04-06 13:37:27
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 06.04.2024 o 12:20, Marcin Debowski pisze:
> On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:
>> W dniu 06.04.2024 o 10:58, Marcin Debowski pisze:
>>
>>> Ja kwestionuję niemożność włączenia się na tym co tam jest a co nie jest
>>> rozbiegówką. Linia warunkowego zatrzymania, jak sama nazwa wskazuje nie
>>> wymaga zatrzymania jeśli nie ma takiej potrzeby.
>>
>> Teoretycznie wymaga zatrzymania _zawsze_ jak coś jedzie główną. Tam
>> zawsze jedzie.
>
> Teraz możemy się jeszcze zastanowić czy A-6d, który jest wcześniej na
> głownej dotyczy tego pasa ruchu po zębach :)
Żadnego innego dotyczyć specjalnie nie może.
> No bo jeśli traktujesz to
> jako rozbiegówkę, to na jakiej zasadzie mógłbyś zjechać z głownej na
> rozbiegowy?
IMHO ustępując pierwszeństwa znajdującym się na tym pasie. A tak w ogóle
to nie ma tam potoku. Jak jedziesz eską na eskę, to po prostu jedziesz
eską a nie błąkasz się po łącznicach:P I na początku tak było - była tam
jednostronnie ciągła, która zabraniała zmiany pasa l prawej na lewą.
Tylko wrzuciłem kiedyś gówno w wentylator i wysłałem zapytanie przez
apkę do zgłaszania różnych spraw, komu mam ustąpić tam pierwszeństwa,
skoro na ten pas nie da się legalnie wjechać inaczej niż przez te zęby.
Dostałem info że pytanie przekazali do właściwych organów a jakiś czas
potem zmieniono tą jednostronnie ciągłą na przerywaną. Tak że sukces
połowiczny - przyznali że ówczesna organizacja ruchu jest głupia i
błędna i... zmienili ją na jeszcze głupszą;)
Prawdę mówiąc pogrzebałem trochę i nie mam pojęcia jak to właściwie
oznakować żeby miało sens. Rozporządzenie wymaga stawiania kileni na
wlocie z rozbiegówki, znak nakazu jazdy na wprost też okazuje się
wymagany jak drogi zbiegają się pod kątem mniejszym niż 20 stopni.
Usunięcie zębów w sumie wiele nie zmienia, poza tym że tą głupotę mniej
widać. Usunięcie strzałek na jezdni by również ukrywało problem ze
sprzecznością nakazu jazdy na wprost z oznakowaniem. Wychodzi na to że w
rozporządzeniu zawarto za dużo obligatoryjnych nadmiarowych rozwiązańm
co w praktyce tworzy takie potworki i znakozę jak na przykład tu
https://www.google.pl/maps/@52.2264687,21.0428018,3a
,19.6y,173.17h,87.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1so7HnfhKv8P
zZ-fNcYWMJiQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
100. Data: 2024-04-06 13:39:02
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 06.04.2024 o 13:37, Shrek pisze:
> która zabraniała zmiany pasa l prawej na lewą.
Wróć z lewej na prawą.
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!