  • 11. Data: 2010-06-07 19:47:46
    Temat: Re: Usuniecie brakow formalnych
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Darek. pisze:

    > No tak, tylko ze formularz juz poszedl :(

    Art. 109 §1 zd. 2 kpc

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2010-06-08 09:59:22
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Art. 109 §1 zd. 2 kpc
    >
    > --

    Rozumiem że chcesz powiedzieć przez to, że koszty dłużnika (moje) są
    kosztami nie do odzyskania, nawet przy wygranej sprawie w tym przypadku,
    tak?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 13. Data: 2010-06-08 10:01:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Darek. pisze:

    > Rozumiem że chcesz powiedzieć przez to, że koszty dłużnika (moje) są
    > kosztami nie do odzyskania, nawet przy wygranej sprawie w tym przypadku,
    > tak?

    A przeczytałeś to co Johnson zapodał?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-06-08 13:32:54
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > A przeczytałeś to co Johnson zapodał?

    Jedyne co znalazlem to to:
    http://www.polskieustawy.com/norms.php?actid=752&nor
    m=109&lang=48&adate=20060627&head=0

    Pozdrawiam - Darek.

  • 15. Data: 2010-06-08 13:42:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Darek. pisze:

    > Jedyne co znalazlem to to:

    To teraz to przeczytaj i pomyśl.
    "z urzędu ..." cóż to może znaczyć ?

    --
    @2009 Johnson

  • 16. Data: 2010-06-08 13:46:33
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > To teraz to przeczytaj i pomyśl.
    > "z urzędu ..." cóż to może znaczyć ?

    No tak, Wam to łatwo pisać - gdyż używacie prawniczego języka.
    Dla kogoś takiego jak ja - jest to czarna magia :(

    Pozdrawiam - Darek.

  • 17. Data: 2010-06-08 13:50:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Darek. pisze:

    > No tak, Wam to łatwo pisać - gdyż używacie prawniczego języka.
    > Dla kogoś takiego jak ja - jest to czarna magia :(

    Dobra zlituje się - znaczy to że sąd powinien orzec o nich sam bez
    wniosku. Nic nie pisz. Przynajmniej na razie. Jak sąd zapomni to wtedy
    będzie trzeba zadziałać, ale zapomnieć może też jak napiszesz w pozwie.

    --
    @2009 Johnson

  • 18. Data: 2010-06-08 13:53:39
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Dobra zlituje się - znaczy to że sąd powinien orzec o nich sam bez
    > wniosku. Nic nie pisz. Przynajmniej na razie. Jak sąd zapomni to wtedy
    > będzie trzeba zadziałać, ale zapomnieć może też jak napiszesz w pozwie.

    Dzięki Ci o wielki :)

    Pozdrawiam - Darek.