  • 1. Data: 2005-10-24 11:25:09
    Temat: Ustawa o sprzedaży konsumenckiej zmieniona?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Chodzi o ustawę z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
    (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r)

    Doznałem zdziwienia zaglądając pod link:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm

    Czy ktoś zna i może podać kiedy się zmieniły niektóre zapisy ustawy ?

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 2. Data: 2005-10-24 11:39:39
    Temat: Re: Ustawa o sprzedaży konsumenckiej zmieniona?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Czy ktoś zna i może podać kiedy się zmieniły niektóre zapisy ustawy ?

    Dz.U. 2004 nr 96 poz. 959 Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o zmianie i
    uchyleniu niektórych ustaw w związku z uzyskaniem przez Rzeczpospolitą
    Polską członkostwa w Unii Europejskiej

    Tekst ujednolicony
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20021411176&type=3&name=D20021176Lj.pdf

    M.

    PS. http://isip.sejm.gov.pl/prawo/search.html

  • 3. Data: 2005-10-24 11:45:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <djigai$8uk$1@inews.gazeta.pl>, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm
    >
    > Czy ktoś zna i może podać kiedy się zmieniły niektóre zapisy ustawy ?

    Ostatnia nowela gdzieś koło maja zeszłego roku w ramach dostosowywania
    prawa PL do prawa UE.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-10-24 12:37:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Maciej Bebenek napisał(a) :

> [...]
    >
    > Tekst ujednolicony
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20021411176&type=3&name=D20021176Lj.pdf

    Dzięki. Na szczęście drobne zmiany jak dla moich potrzeb.