  • 11. Data: 2012-05-11 10:15:33
    Temat: Re: Ustawa o ochronie zwierząt
    Od: m <m...@g...com>

    > Przetłumaczyć na polski, że na targowisku?
    > Żeby było smieszniej, nie da się udowodnić że jest inaczej.
    > Na pobliskim targowisku jak najbardziej "mieszka" pies, pilnujacy
    > terenu w okresie kiedy ono jest zamknięte. Wewnatrz tegoż targowiska
    > ma "swój kawałek", z siatka, buda itede.
    [...]
    > Pies "się sprzedał" - miejsce w przyczepie dostaje nowy pies.
    >
    > ICMPTZ?

    Odpowiedź strażnika: I teraz Panu wypiszę mandat/zarekwiruję psa (nie
    wiem jakie tam środki ustawa przewiduje) a jak Panu się nie podoba, to
    może Pan w sądzie te mądrości wygłaszać.

    IMHO mało kto pójdzie sądu z taką linią obrony :).

    p. m.

  • 12. Data: 2012-05-11 10:24:22
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    > Przetłumaczyć na polski, że na targowisku?

    Ale kto mieszka? Pytający posiadacz szczennej suki?
    Po raz kolejny dyskusja schodzi na jakieś pseudoakademickie założenia,
    żeby tylko wykazać głupotę :/ (własną chyba jedynie)

    > Żeby było smieszniej, nie da się udowodnić że jest inaczej.

    Nie da się udowodnić, że pytający mieszka przy ul. Kwiatowej w Radzyniu
    i tamże mieszka jego suka i tamże dokona obrotu potomstwem owej suki?

    > No to Tom tłumaczy pytaniem, co ma być przeciwwskazaniem sprzedania
    > na targowisku psa który na targowisku mieszka.

    Ale ja się nie odnoszę do jakiegoś wyimaginowanego psa mieszkającego na
    targowisku, tylko do pytania Marudy, co ma zrobić ze szczeniakami
    własnej suki.
    Więc wyjaśniam - sprzedać lub oddać w miejscu jej chowu. Nie sądzę, by
    mieszkał na targowisku, więc po grzyba komplikować sprawę?

    > Rzecz jasna drobna korekta pytania o to, co miałoby najpierw różnic
    > tego psa od psa którego którys ze sklepikarzy trzymałby w budzie
    > z warzywami (pies w końcu nie musi być obronny, zgadza się?)
    > a na deser od psa, który "swoje miejsce" ma w przyczepie z plandeka.
    > Przyczepa jest na placu u handlarza - pies w przyczepie.
    > Przyczepa na polu - pies w przyczepie.
    > Przyczepa na targowisku...
    > Pies "się sprzedał" - miejsce w przyczepie dostaje nowy pies.
    > ICMPTZ?

    Pytaj Toma N, bo to on wprowadził do tej dyskusji targowisko, jako
    miejsce chowu suki Marudy. No sorki, ja się poddaję przy tak
    absurdalnych założeniach.

    N.

  • 13. Data: 2012-05-11 17:00:19
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Nixe w <news:joiibh$bs2$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    ^^^^^^^
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Ale kto mieszka?

    Podkreśliłem powyżej razem z autorem tekstu o mieszkaniu

    > Więc wyjaśniam - sprzedać lub oddać w miejscu jej chowu.

    Jaki piękny raczek... już nie mieszka.

    > Pytaj Toma N, bo to on wprowadził do tej dyskusji targowisko

    To że nie kojarzysz, pomimo cytatów, co napisałem ja, a co Gotfryd
    rozumiem...

    > jako miejsce chowu suki Marudy. No sorki, ja się poddaję przy tak
    > absurdalnych założeniach.

    ...ale żeby nie kojarzyć swoich własnych tekstów o *mieszkaniu* to jest dla
    mnie trochę dziwne.

    --
    Tomasz Nycz

  • 14. Data: 2012-05-11 23:27:24
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-05-11 17:00, 'Tom N' pisze:

    > ^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Podkreśliłem powyżej razem z autorem tekstu o mieszkaniu.

    Gdzie i kto (oprócz Ciebie) napisał, że ktokolwiek_mieszka_na_targowisku?
    Proszę o stosowne cytaty z postu Marudy, do którego się odniosłam.

    > Jaki piękny raczek... już nie mieszka.

    Dobrze się czujesz Sheldon? :/

    > To że nie kojarzysz, pomimo cytatów, co napisałem ja, a co Gotfryd
    > rozumiem...

    Kojarzę, co napisałeś Ty, co napisał Gotfryd i co - NAJWAŻNIEJSZE -
    napisał Maruda.
    Ale Tobie chyba dziś wyjątkowo upały dokuczyły, bo pieprzysz jak potłuczony.

    > ...ale żeby nie kojarzyć swoich własnych tekstów o *mieszkaniu* to jest dla
    > mnie trochę dziwne.

    Nie, po prostu nie mam zespołu Aspergera, o który z kolei Ciebie
    zaczynam coraz bardziej podejrzewać (i chyba nie tylko ja, bo w innym
    wątku też rozpętałeś idiotyczną dyskusję zbyt literalnie odczytując
    czyjeś pytania).

    N.