  • 11. Data: 2008-10-03 23:03:52
    Temat: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych i zał. spraw w urzędach
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Ta... to za miesiąc odwiedź cmentarze i zobacz ile tam nazwiski i imione
    > jest... nawet daty urodzenia są.

    to akurat jest opisane w ustawie i nijak sie nie ma do tematu posta...

  • 12. Data: 2008-10-04 07:36:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 październik 2008 23:13
    (autor *piotr'ek*
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc61u8$45v$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ta... to za miesiąc odwiedź cmentarze i zobacz ile tam nazwiski i imione
    > jest... nawet daty urodzenia są.

    Mówisz, że moje tam będzie za miesiąc już? Może będzie... Nie mówię nie...
    Ale jaki to ma związek z tym, że w zupełności mnie identyfikuje?

    --
    Tristan