  • 11. Data: 2010-07-26 17:56:54
    Temat: Re: Ustalenie adresu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Skoro prywatnoskargowe, to policji nic do tego ;-)

    Nie tak do końca. 488 kpk

  • 12. Data: 2010-07-26 18:08:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maurycy Piec-Bocheński pisze:

    > Czy można legalnie ustalić adres zamieszkania lub zameldowania jakiejś
    > osoby, mając jej imię, nazwisko i pesel?

    Art. 44h ust 2 pkt 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r.
    o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2010-07-26 18:44:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 19:56:54 +0200, Alek napisał(a):

    > Nie tak do końca. 488 kpk

    Ale to tylko w zakresie dowodowym, nie formułowania czy kierowania
    zarzutów (o tym mówi art. 60 kpk).

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 14. Data: 2010-07-26 19:18:36
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > A jak ktoś
    >mi powie publicznie "ty chuju", to sam muszę jego dane ustalić?
    To podlega pod prawo karne, więc coś kręcisz,
    celem jest sznatażyk , czy wyłudzenie forsy?

  • 15. Data: 2010-07-27 07:06:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Ale to tylko w zakresie dowodowym, nie formułowania czy kierowania
    > zarzutów (o tym mówi art. 60 kpk).

    Policja ma obowiązek przyjąć skargę i wykonać czynności w niezbędnym
    zakresie. Czy sama z siebie zechce ustalić dane na podstawie nazwiska i
    peselu, nie wiem.

  • 16. Data: 2010-07-27 07:35:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał

    > Policja ma obowiązek przyjąć skargę i wykonać czynności w niezbędnym
    > zakresie. Czy sama z siebie zechce ustalić dane na podstawie
    > nazwiska i peselu, nie wiem.

    Miałem sprawę z osk. prywatnego (ja byłem poszkodowanym) i policja w
    ramach zbierania dowodów przesłuchała sprawcę i świadków. W moim
    przypadku sprawca był znany i łatwo uchwytny, ale jeśli nie będzie
    uchwytny to pewnie go sobie poszukają?

  • 17. Data: 2010-07-27 08:52:21
    Od: Maurycy Piec-Bocheński <m...@g...com>

    Bardzo dziękuję za pomoc!