  • 31. Data: 2006-05-30 13:48:50
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Głupoty, które wypisujesz już po raz kolejny, potwierdzają prawdziwość
    obserwacji, że "psiarzy" należy dzielić dwojako: "na tych, którzy sypiają
    z tymi swoimi ulubieńcami - i na tych, którzy się do tego nie przyznają".

    Ot, zwichrowana psychika...
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 32. Data: 2006-05-30 13:50:17
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 30.05.2006 Przemek R. napisał/a:

    > pozostaje jeszcze przekupstwo psiaka, kilka razy da sie smakolyki i pies
    > bedzie merdac ogonem z wdziecznosci przy spotkaniu a nie obszczekiwac.

    Przemku, najlepiej to temu pieskowi obessij. Pewnie jeszcze bardziej Cię
    polubi... :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 33. Data: 2006-05-30 13:57:15
    Od: r...@w...pl

    > Użytkownik "ELCO" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Gdzie Ty masz rozum ?

    > Nie ladnie z ich strony

    > Pewnie... nie

    > Toz to morderstwo z premedytacja.... na marginesie... czy ktos musi wiedziec
    > ze go ukatrupisz ? Rteci w kielbase i zyczyc smacznego.

    Rtęć jest mało toksyczna, powoduje jedynie natychmiastową biegunke.

    Lepiej poprostu zastrzelić psa, jeśli ma się znajomego myśliwego

  • 34. Data: 2006-05-30 14:38:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):
> [...]
    > z tymi swoimi ulubieńcami - i na tych, którzy się do tego nie przyznają".

    debil

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 35. Data: 2006-05-30 14:40:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Przemku, najlepiej to temu pieskowi obessij. Pewnie jeszcze bardziej Cię
    > polubi... :]

    a twoj cie wtedy zaczal lubic?

    P.

  • 36. Data: 2006-05-30 15:31:27
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    bhg napisał/a:
    >A nie prościej przejść na drugą stronę ulicy (jak nie ma chodnika to i tak
    >wszystko jedno, nie?) Po co od razu prawo do tego mieszać...
    Autor wątku opisał dość niejasno sprawę i nie wiadomo jednoznacznie,
    czy:
    A. Pies pozostawał cały czas za płotem, zza którego szczekał.
    B. Płot był częściowy lub z otwartą bramą lub tak niski że pies go
    przeskoczył lub pies się podkopał i zwierzak hasa sobie po ulicy.

    Sytuacja A - nic takiego.
    Sytuacja B - powód do interwencji.

    Sytuacja B jest o tyle niebezpieczna, że z psem jest jak z dzieckiem i
    on bada granice, na jakie mu pozwoli właściciel.
    A większość przypadków pogryzień i ataków na dzieci to rezultat
    nieodpowiedzialnych właścicieli, którzy nie interweniowali wcześniej, bo
    ich bawiło, jak ich ulubieniec:
    - pogryzł kundla sąsiada,
    - poszarpał nogawkę rowerzyście,
    - pogonił sąsiadkę na ulicy,
    - ugryzł listonosza.
    A w końcu ciężko pogryzł dziecko.

  • 37. Data: 2006-05-30 15:33:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A większość przypadków pogryzień i ataków na dzieci to rezultat

    braku odpowiedniej opieki rodzicow nad tymi dziecmi ...

  • 38. Data: 2006-05-30 15:41:08
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R. napisał/a:
    >braku odpowiedniej opieki rodzicow nad tymi dziecmi ...
    W tym wątku też:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_fr
    m/thread/9a5792dd2b413a68/5af8804d6df23dd5?tvc=1&q=p
    ies+kopnelam+prawnikiem&hl=pl#5af8804d6df23dd5

    Idę o zakład, że ten cioł właściciel cieszył się wcześniej jak pies np.
    pogonił rowerzystę i w końcu... zwierzak zginął przez głupotę
    właściciela.

  • 39. Data: 2006-05-30 15:57:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Artur Drzewiecki napisał(a):
> [...]
    >
    > Idę o zakład, że ten cioł właściciel cieszył się wcześniej jak pies np.
    > pogonił rowerzystę i w końcu... zwierzak zginął przez głupotę

    a czemu tak zakladasz? Z pierwszego posta nic takiego nie wynika (dalej
    nie czytalem), glosne zargyzienia przez psy (naglosnione przez media) sa
    wynikiem nieodpowiedzialnosci rodzicow.

    P.

  • 40. Data: 2006-05-30 15:59:58
    Od: s...@m...com

    > To nie psa wina tylko własciciela, wiec złą osobe chcesz ukatrupic :D

    od kiedy pies nosi miano osoby?:P