  • 11. Data: 2006-05-29 20:09:16
    Temat: Re: co nalezy zrobic z bydlakiem co chce zabic psa [bylo: usmiercenie psa]
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 29.05.2006 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał/a:

    > Wiadomo kto jest ojcem?

    > Tylko wyzywać??? Spokojni ludzie, ode mnie i wielu moich znajomych to byś po
    > takiej groźbie na własnych nogach nie wyszedł, a co najmniej kilkunastu
    > świadków zeznałoby w razie czego, że agrsywny bandzior awanturował się,
    > groził i trzeba go było obezwładnić.

    > Oby to samo.

    Niezłe. Warte zacytowania w całości.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 12. Data: 2006-05-29 21:26:03
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 29 May 2006 20:06:42 +0000 (UTC), Zbigniew B. napisał(a):

    > Twojemu popsikam. Podaj adres - skoro tak zachęcasz do psikania dzieciom
    > w twarz, to z pewnością Twój bachor to lubi.

    Podejrzewam, że nie tyle zachęca, a po prostu wątpi w skuteczność tych
    pieprzowych zabaweczek. Sam miałem okazje sie przekonać o skuteczności
    takowych. Skuteczny okazał sie jedynie ruski gaz ;) Żele są mało skuteczne.
    Na pijanego albo naćpanego raczej nie zadziałają, chyba że pobudzająco.
    Ogólnie nie polecam.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-05-29 21:39:02
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-05-29 20:16, Przemek R. wrote:
    > I drugie pytanie: co mi moze grozic za otrucie tego psa?

    > podzeganie?

    I to nieudolne. Rtęć jako taka jest słabo toksyczna. Toksyczne są pary
    rtęci, związki (zwłaszcza dimetylortęć) i sole rtęci.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 14. Data: 2006-05-29 22:12:48
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

    > I drugie pytanie: co mi moze grozic za otrucie tego psa?

    jest taka ustawa: o ochronie zwierząt - art. 35:
    1. Kto zabija zwierzę z naruszeniem przepisów art. 6 ust. 1, art. 33 lub
    art.
    34 ust. 1-4 albo znęca się nad nim w sposób określony w art. 6 ust. 2,
    podlega karze pozbawienia wolności do roku, ograniczenia wolności albo
    grzywny.
    2. Jeżeli sprawca czynu określonego w ust. 1 działa ze szczególnym
    okrucieństwem,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo
    grzywny.

    a zapowiadanie tego na necie potraktowałbym jako okoliczność obciążającą.

  • 15. Data: 2006-05-29 22:14:12
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 29.05.2006 scream <n...@p...pl> napisał/a:

> [...]
    > Na pijanego albo naćpanego raczej nie zadziałają, chyba że pobudzająco.

    Dawno nie zdarzyło mi się widzieć pijanego psa. A naćpanego - to nigdy. :-O
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 16. Data: 2006-05-29 22:27:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek napisał(a):

    > Toz to morderstwo z premedytacja.... na marginesie... czy ktos musi wiedziec
    > ze go ukatrupisz ? Rteci w kielbase i zyczyc smacznego.

    A może sam byś zjadł taką kiełbasę ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 17. Data: 2006-05-29 23:05:17
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 29.05.2006 scream <n...@p...pl> napisał/a:

    > Sam miałem okazje sie przekonać o skuteczności takowych. Skuteczny okazał
    > sie jedynie ruski gaz ;)

    A tak z ciekawości: a cóż to za rosyjski zajzajer?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 18. Data: 2006-05-30 06:10:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl> napisał

    > a zapowiadanie tego na necie potraktowałbym jako okoliczność
    obciążającą.

    Dlaczego?

    A czy z kolei zachowanie tego psa i jego właścicieli oraz bezsilność
    Policji nie byłoby okolicznością łagodzącą?

  • 19. Data: 2006-05-30 06:44:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > A czy z kolei zachowanie tego psa i jego właścicieli

    A co ty chcesz od psa, który szczeka za płotem - bo chyba to znaczy
    "...ponad płotem..." - na własnym podwórku ?
    I w dodatku można się przestraszyć tylko raz, a potem wypadałoby
    pamiętać że tam jest szczekający pies.

    > oraz bezsilność Policji nie byłoby okolicznością łagodzącą?

    A co niby policja ma zrobić, jak wszystko jest w porządku?

  • 20. Data: 2006-05-30 08:30:10
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Johnson wrote:
    > I w dodatku można się przestraszyć tylko raz, a potem wypadałoby
    > pamiętać że tam jest szczekający pies.

    Jak ktoś jest idiotą to może nie zapamiętać...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\