  • 11. Data: 2009-10-05 17:25:51
    Temat: Re: Urzad wymaga zaswiadczenie od samego siebie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale zapewne inny dział. Więc są dwie opcje:
    >
    > a) baba z działu A leci do działu B sprawdzić (pytanie dodatkowe: czy ma
    > upoważnienie i czy petent nie będzie ryczał, że mu po wrażliwych danych
    > grzebie)

    chyba masz naiwne podejscie do pracy urzedu.
    Polowa pracowników albo i wiecej ma dostep do wszystkich naszych danych.
    Po tych pokojach to tylko lataja po pieczatki i ze wzgledu na swoje
    niedouczenie - prawie wszystko mozna sprawdzic w komputerze. Kazdy.

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke

  • 12. Data: 2009-10-05 19:32:33
    Od: wombi <w...@o...eu>

    Icek pisze:
    > Zastanawia mnie procedura. Zlozylem wniosek w US. Aby moc procedowac dalej
    > urzad informuje mnie:
    >
    > Prosze o przedlozenie zaswiadczenia o niezaleganiu z podatkiem VAT w
    > terminie do 7 dni.
    >
    > Czy US moze zadac zaswiadczenia, ktore sam wydaje? Czy to zdeczka nie bez
    > sensu ?

    http://www.rp.pl/artykul/305829,336965_Nieznajomosc_
    prawa__napedza_biurokracje.html

  • 13. Data: 2009-10-06 07:33:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 5 Oct 2009 17:25:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > Po tych pokojach to tylko lataja po pieczatki i ze wzgledu na swoje
    > niedouczenie - prawie wszystko mozna sprawdzic w komputerze. Kazdy.

    true, true

    Do tego w US gdzie pracowałem, była biblioteka akt i archiwum do których
    dostęp pośrednio miał każdy. Wystarczy znać nip zawodnika i można uzyskać
    masę danych.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2009-10-06 10:58:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://www.rp.pl/artykul/305829,336965_Nieznajomosc_
    prawa__napedza_biurokracje.html

    przetresuje Urzad. Wlasnie tego mi brakowalo.

    Icek

  • 15. Data: 2009-10-06 12:01:09
    Od: wombi <w...@o...eu>

    Icek pisze:
    > dalej

    > bez
    >>
    > http://www.rp.pl/artykul/305829,336965_Nieznajomosc_
    prawa__napedza_biurokracje.html

    > przetresuje Urzad. Wlasnie tego mi brakowalo.

    Przed skarbówką powołuj się na art. 187. § 3 Ordynacji podatkowej (3.
    Fakty powszechnie znane oraz fakty znane organowi podatkowemu z urzędu
    nie wymagają dowodu. Fakty znane organowi podatkowemu z urzędu należy
    zakomunikować stronie), który jest odpowiednikiem art. 77 §4 k.p.a. W
    postępowaniach podatkowych k.p.a. nie ma zastosowania (z wyjątkiem
    działów dotyczących udziału prokuratora i skarg i wniosków) - art. 3 § 1
    pkt 2) k.p.a.

  • 16. Data: 2009-10-06 19:03:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 21:32:33 +0200, wombi napisał(a):

    > http://www.rp.pl/artykul/305829,336965_Nieznajomosc_
    prawa__napedza_biurokracje.html

    Zainteresował mnie ten artykuł.
    Ale czy można art. kpa podpierać się jeśli urząd wymaga dołączenia do
    jakiegoś wniosku np. odpisu aktualnego z KRS ?
    Przecież KRS jest ogólnie dostępny dla wszystkich.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Remont na trasie W-Z
    http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

  • 17. Data: 2009-10-06 19:10:18
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-10-2009 o 21:03:55 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

> [...]
    > jakiegoś wniosku np. odpisu aktualnego z KRS ?
    > Przecież KRS jest ogólnie dostępny dla wszystkich.

    IMVHO jeśli ustawa wymaga, to musisz dołączyć, ale często urzędas
    wymaga sam z siebie albo na podstawie "okólnika kierownika".

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2009-10-06 19:26:05
    Od: "Le5zek" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hachsk$os0$1@news.onet.pl...
    .
    > 2) Można zalegać w innym US z innych tytułów, a poszczególne US na razie
    > nie bardzo mają kontakt ze sobą i nie wiedzą gdzie ewentualnie jeszcze
    > możesz zalegać.

    Nie wprowadzaj innych w błąd, jeśli nie wiesz jak wygląda system
    informatyczny skarbowości.

    --

    Le5zek Grelak

  • 19. Data: 2009-10-07 17:34:32
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]

    IMVHO jeśli ustawa wymaga, to musisz dołączyć, ale często urzędas
    wymaga sam z siebie albo na podstawie "okólnika kierownika".

    to bardzo czeste. Jak juz brakuje argumentow to "jak mi Pan tego nie
    dostarczy to ja bede zmuszona pojsc do swojego kierownika a to moze sie
    skonczyc przykrymi konsekwencjami dla Pana".

    Icek