  • 11. Data: 2011-06-18 19:30:55
    Temat: Re: Urząd Skarbowy i adres korespondencyjny
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-18 20:31, cef pisze:

    > Chyba nie zrozumiałeś.
    > US nie obchodzi gdzie jesteś zameldowany.
    > W US podajesz adres zamieszkania, a nie zameldowania.
    > Normalnie nałgałeś w tych formularzach.

    W których formularzach nałgałem? Które rubryki?
    Pytam, bo wypełniałem wg wskazówek U.S. Może pracownicy U.S. wprowadzają
    mnie w błąd przez kilkanaście lat ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 12. Data: 2011-06-18 20:35:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Adam wrote:

    > W których formularzach nałgałem? Które rubryki?
    > Pytam, bo wypełniałem wg wskazówek U.S. Może pracownicy U.S.
    > wprowadzają mnie w błąd przez kilkanaście lat ;)

    Nie wiem jaki formularz wypełniałeś, ale do PIT
    musiałeś podać adres zamieszkania.
    Pracownicy US mają to gdzieś.
    Oni się wykpią, a Ty odpowiadasz.

  • 13. Data: 2011-06-18 23:27:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-18, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > No i o to chodzi - gdzie indziej jestem zameldowany (tam PIT i VAT), a
    > gdzie indziej mieszkam.

    Ale to nie urzędów wina, że:
    - nie jesteś poprawnie zameldowany
    - nie zgłosiłeś poprawnie mniejsca zamieszkania (nie zameldowania)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2011-06-18 23:29:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-18, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > W których formularzach nałgałem? Które rubryki?
    > Pytam, bo wypełniałem wg wskazówek U.S. Może pracownicy U.S. wprowadzają
    > mnie w błąd przez kilkanaście lat ;)

    Jeśli wypełniłeś NIP-1, to jest tam osobno "Miejsce zamieszkania". I wypełniasz
    to w urzędzie do którego przynależysz z racji właśnie zamieszkania, a nie
    zameldowania. Czy Cię Panie wprowadziły w błąd, to zależy od tego jaki
    im przedstawiłeś stan faktyczny.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl