  • 1. Data: 2003-04-08 08:25:26
    Temat: Urzad Pracy
    Od: "Beata:-)" <b...@g...pl>

    Witam!
    Bylam zarejestrowana w urzedzie pracy jako bezrobotna, teraz przenioslam sie
    do innego miasta i tym samaym zmienilam urzad pracy. Zarejestrowalam sie, a
    teraz urzad chce abym dostarczyla decyzje z poprzedniego urzedu od kiedy
    bylam tam zarejestrowana.
    I stad pytanko, bo ja wyrzucilam wszystkie papiery z tamtego urzedu, czy oni
    moga wystawic mi jakis duplikat tej decyzji? CZy to raczej niemozliwe?
    Beata

  • 2. Data: 2003-04-08 10:18:18
    Temat: Re: Urzad Pracy
    Od: esta <f...@n...cmok.us>

    Beata:-) <b...@g...pl> napisał(a):
    > I stad pytanko, bo ja wyrzucilam wszystkie papiery z tamtego urzedu, czy oni
    > moga wystawic mi jakis duplikat tej decyzji? CZy to raczej niemozliwe?
    Najprościej chyba zadzwonić tam i spytać. ;)

    --
    esta

  • 3. Data: 2003-04-08 10:44:44
    Temat: Odp: Urzad Pracy
    Od: "Beata:-)" <b...@g...pl>

    Użytkownik esta <f...@n...cmok.us> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6u7la$64u$...@u...mat.uni.torun.pl...
    > Najprościej chyba zadzwonić tam i spytać. ;)

    juz zadzwonilam wlasnie, nie wiem czemu od razu na to nie wpadalm
    takze juz wszystko wiem
    pozdrowka
    Beata