  • 21. Data: 2005-11-22 12:15:54
    Temat: Re: Urpawnienia BSA
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Winetoo wrote:

    > Jeśli przyjdzie samo BSA to tak.

    To oczywiste.

    > Jeśli przyjdzie z policją, a ta ma nakaz to
    > nie. Jeśli przyjdą z policją, a ta nie ma nakazu ??? też nie (nakaz
    > dostarczą Ci później)

    A to juz dl amnie nie, w koncu oni nie sa z policji. Wiec moga sobie ot
    tak paradowac z policjantami? Na jakiejs podstawie? Czy to dotyczy jakos
    ogolniej, czy tylko BSA?

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 22. Data: 2005-11-22 12:19:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości

    > W znanych mi przypadkach policja miała nakaz rewizji. Teoretycznie nakaz
    > rewizji można dostarczyć po fakcie (np. dziś przyjdą i grzecznie kopną w
    > drzwi, a jutro dostarczą nakaz)

    w przypadku przeszukania w celu znalezienia oprogramowania takie wejscie
    bedzie bezprawne,
    bo ta czynnosc nie jest czynnoscia niecierpiaca zwloki.

    A tak na marginesie czy rewizja nie dotyczy osoby a przeszukanie
    pomieszczenia ?

    p.

  • 23. Data: 2005-11-22 12:21:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A to juz dl amnie nie, w koncu oni nie sa z policji. Wiec moga sobie ot
    > tak paradowac z policjantami? Na jakiejs podstawie? Czy to dotyczy jakos
    > ogolniej, czy tylko BSA?

    policja moze przy przeszukaniu zabrac ze soba osoba ktora jest
    niezbedna/przydatna do dokonania tych czynnosci
    (wiedza). moze to byc ktokolwiek ale nie jest on do towarzystwa ani z
    ciekawosci.

  • 24. Data: 2005-11-22 12:22:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśli przyjdzie samo BSA to tak. Jeśli przyjdzie z policją, a ta ma nakaz
    > to nie. Jeśli przyjdą z policją, a ta nie ma nakazu ??? też nie (nakaz
    > dostarczą Ci później)

    i jezeli ktos ma poczucie swojej godnosci to zrobi wszystko by usunac
    takiego natreta bo jest to naduzycie

  • 25. Data: 2005-11-22 12:33:28
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > policja moze przy przeszukaniu zabrac ze soba osoba ktora jest
    > niezbedna/przydatna do dokonania tych czynnosci
    > (wiedza). moze to byc ktokolwiek ale nie jest on do towarzystwa ani z
    > ciekawosci.

    Aha, ok. O to mi chodzilo.

  • 26. Data: 2005-11-22 12:44:32
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > w przypadku przeszukania w celu znalezienia oprogramowania takie wejscie
    > bedzie bezprawne,
    > bo ta czynnosc nie jest czynnoscia niecierpiaca zwloki.

    A gdzie to jest napisane, że nie jest? Bo IMHO to jest właśnie dyskusyjne.
    Przecież do jutra możesz skasować nielegalne oprogramowanie.

    > A tak na marginesie czy rewizja nie dotyczy osoby a przeszukanie
    > pomieszczenia ?

    Możliwe :-)

  • 27. Data: 2005-11-22 12:55:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Winetoo napisał(a) :

    > A gdzie to jest napisane, że nie jest? Bo IMHO to jest właśnie
    > dyskusyjne. Przecież do jutra możesz skasować nielegalne oprogramowanie.

    Do jutra? Ja mogę przy próbie policji wyrzucić dysk przez okno.
    Nawet spuścić w toalecie. Wskazane jest więc w tym wypadku nie
    wysyłanie zwykłego policjanta, tylko brygady AT, która szybko i
    bez zbędnej zwłoki wejdzie do mieszkania i nie dopuści przez to
    do usunięcia dowodów przestępstwa.
    Do jutra to ja mogę też wynieść z domu te 20 skradzionych
    odbiorników, 4 koła i pół karoserii.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 28. Data: 2005-11-22 13:21:02
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Zadnych. Kontrole przeprowadza ktos uprawniony do tego. Ludzie
    > z BSA co najwyzej moga sluzyc temu komus swoja wiedza.

    No wlasnie, BSA co najwyzej moze calowac klamke od drzwi :)

    Jacek

  • 29. Data: 2005-11-22 13:22:06
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czyli - mozna ich nie wpuscic? niech stoja pod drzwiami?

    nawet nalezy ich nie wpuszczac :)

    Jacek

  • 30. Data: 2005-11-22 13:23:10
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Jeśli przyjdą z policją,

    jesli przyjdzie policja z nakazem, to wpuszczasz tylko ich. BSA sobie moze
    byc z policja, ale nie ma prawa wejsc niezaleznie od tego czy policja ma
    nakaz czy nie. To sa zupelnie obce osoby

    Jacek