  • 1. Data: 2005-04-05 05:48:06
    Temat: Urlop zaległy
    Od: " maro" <m...@g...pl>

    Czesc
    mam pytanie: zalegly urlop powinnien byc wykorzystany do konca I kwartalu,
    czy urlop zaczety uwaza sie za wykorzystany. przykladowo z 2004 pozostalo 10
    dni, a koncowka urlopu 10 dzien wypada na 1 kwietnia. Bo w kodeksie pisze ze
    powinien byc wykorzystany do 31 marca.

    Dzieki za wszelkie sugestie
    maro

  • 2. Data: 2005-04-05 06:24:14
    Temat: Re: Urlop zaległy
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Dnia 2005-04-05 07:48, maro napisał(a):
> [...]
    > dni, a koncowka urlopu 10 dzien wypada na 1 kwietnia. Bo w kodeksie pisze ze

    Ostatnio w gazecie prawnej były wyjaśnienia na ten temat i było tam tak:
    że za wykorzystanie urlopu w I kw uważa się zaczęcie go nawet w ostatnim
    dniu marca, tj, jeszcze w I kw, pomimo tego że np do pracy wróci się w
    połowie kwietnia po 14 dniowym urlopie.

    --
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2005-04-05 07:01:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Tue, 5 Apr 2005 05:48:06 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, maro napisał(a):

    > zalegly urlop powinnien byc wykorzystany do konca I kwartalu,

    Ja dziś wykorzystuję część urlopu zaległego. Zostanie mi już tylko
    jakieś 12 dni za 2004 r. ;-))))

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 4. Data: 2005-04-19 12:43:03
    Od: " maro" <m...@g...pl>

    Olo <w...@j...cy> napisał(a):

    > że za wykorzystanie urlopu w I kw uważa się zaczęcie go nawet w ostatnim
    > dniu marca, tj, jeszcze w I kw, pomimo tego że np do pracy wróci się w
    > połowie kwietnia po 14 dniowym urlopie.

    Przepraszam, ze tak pozno odpisuje ale u mnie z dostepem do sieci kiepsko,
    tez to czytalem tyle ze nie moglem sobie przypomniec gdzie, podatkowa tez
    czytam ale nie moge tego znalezc, pamietasz moze,ktory to nr? bo szukalem i
    za nic nie moge znalezc.
    dzieki z gory

    maro