  • 21. Data: 2007-09-13 15:12:01
    Temat: Re: Upublicznienie listy pracowników podlegających badaniom okresowym
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    news:fcbce5$g57$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fcbc9v$23m5$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    > <l...@p...fm> pisze:

    > Nic się nie uczysz - nadal brak rozumienia tekstu czytanego.

    A może to ty? Przemyśl to.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2007-09-13 15:30:17
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jotte"

    > Ot, i mędrzec inaczej...

    w PO masz zagwarantowane pierwsze miejsce na liście w Pacanowie

    macso

  • 23. Data: 2007-09-13 17:30:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fcbk0a$2ak4$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > A może to ty? Przemyśl to.
    Zrobiłem tak.
    Jednak ty.
    Nie ma żadnych wątpliwości.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2007-09-13 17:57:43
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    >W wiadomości news:fcbk0a$2ak4$1@opal.icpnet.pl Nostradamus

    > Zrobiłem tak.
    > Jednak ty.
    > Nie ma żadnych wątpliwości.

    TY nie masz żadnych wątpliwości. Pewność siebie jest domeną głupców;)

  • 25. Data: 2007-09-13 18:38:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fcbtn0$2hq8$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > TY nie masz żadnych wątpliwości. Pewność siebie jest domeną głupców;)
    Bzdura, musiałeś to sam wymyślić.
    Cechą głupców pozwalającą łatwo ich zdemaskować jest natomiast to, że mówią
    choć nie mają nic do powiedzenia.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-09-13 19:33:16
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Cechą głupców pozwalającą łatwo ich zdemaskować jest natomiast to, że
    > mówią choć nie mają nic do powiedzenia.

    Dokładnie.
    Grupa potrafi ocenić twój "intelekt", więc nie wysilaj się.

  • 27. Data: 2007-09-13 19:55:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fcc3a5$2n0m$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > Dokładnie.
    > Grupa potrafi ocenić twój "intelekt", więc nie wysilaj się.
    Podpórki "grupy", głupcze, potrzebujesz i szukasz, sam nie dajesz rady?
    Wiedz, że "grupa" nic nie znaczy, "grupa" jest niczym.
    Znaczą niektórzy ludzie, którzy w niej funkcjonują.

    A oto jest wykwit twojego "intelektu", prymitywie i twoja wizytówka:
    <cit>
    I ch.... jej w d... z jej nieżyczeniem.
    </cit>

    Żegnam, pozdrów buty mego ojca.

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2007-09-14 09:12:15
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Podpórki "grupy", głupcze, potrzebujesz i szukasz, sam nie dajesz rady?

    No nie daje rady z debilami.

  • 29. Data: 2007-09-19 07:46:00
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 13-09-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'Jotte' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > Pewność siebie jest domeną głupców;)
    > Bzdura, musiałeś to sam wymyślić.

    Niekoniecznie:

    Bertrand Russell
    To smutne, że głupcy są tak pewni siebie,
    a ludzie mądrzy tak pełni wątpliwości.

    i jeszcze to, nieco mocniejsze :)
    http://cytaty.eu/szczegoly/ludzie-sa-glupi-a-6512.ht
    ml

    --
    TomaSz.

  • 30. Data: 2007-09-20 10:09:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Niekoniecznie:
    >
    > Bertrand Russell
    > To smutne, że głupcy są tak pewni siebie,

    No właśnie. Jotte i tak będzie pewny, że jesteś ze mną w zmowie ;)))