  • 11. Data: 2011-09-02 11:18:46
    Temat: Re: Uprawnienia straży miejskiej i policji
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "'Tom N'" napisał w wiadomości grup
    valid...

    > Czy napisałem, że wlepili mandat pojazdowi? Napisałem, że samochód miał
    > pozwolenie na parkowanie w miejscach niedozwolonych. Z tego co pamiętam
    > to było 100 zł.

    Wlepili za nieuiszczenie opląty czy za parkowanie w miejscu niedozwolonym?

    Chyba że miałeś również zwolnienie z opłat parkingowych to rozumiem
    twoje zdziwienie.

  • 12. Data: 2011-09-02 13:46:45
    Od: leon <l...@h...pl>

    Dnia 01-09-2011 o 21:25:13 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >
    > Dźwiękowy jak są w ruchu. Jak stoi powinny wystarczyć sygnał świetlny.
    > Żeby było śmieszniej - miałem okazję jeździć pojazdem, który ma od
    > prezydenta miasta (albo innego organu) pozwolenie na stawanie na
    > zakazach,

    Jakich zakazach? Jezeli B-35 B-36 to nie mogli takiego zezwolenia wystawic.
    Jezeli do D-18a to musi byc koperta odpowiednio oznaczona np dla sluzb
    miejskich

    > trawnikach,

    Za to mandat. bo jezdzic tylko pojazdy

    > jeżdżenia po parku itp.

    Ciekawe. Bo tam tylko pojazdy utrzymania zielni powiiny móc jezdic

    > Straż miejska wlepiła mandat za postawienie w miejscu płatnym bez
    > czasowej karty parkingowej (a pozwolenie było dobrze widoczne za szybą).

    A jakiego w koncu rodzaju to pozwolenie. Czy regulamin strefy parkowania
    przewiduje
    zwolnienie z oplaty?

    leon
    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem

  • 13. Data: 2011-09-02 15:27:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

  • 14. Data: 2011-09-02 16:05:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Sep 2011, leon wrote:

    > Ciekawe. Bo tam tylko pojazdy utrzymania zielni powiiny móc jezdic

    Jest jakiś przepis, zabraniający właścicielowi terenu lub ustanowionemu
    (przez niego lub z mocy ustawy) zarządcy udzielać zezwolenia wjazdu
    temu *komu on chce*, z zastrzeżeniem że w miejscu publicznym może
    rzecz jasna obowiązywać "zakaz dyskryminacji" (czyli kryterium powinno
    być obiektywne)?
    BTW: Uważasz, że śmieciarze powinni już po parku chodzić do koszy
    ze śmieciami piechotą i niosąc worek na plecach?

    > A jakiego w koncu rodzaju to pozwolenie. Czy regulamin strefy parkowania
    > przewiduje zwolnienie z oplaty?

    A to było dobre pytanie (widziałem w poprzednim poście) i ciekaw
    jestem odpowiedzi.
    Wcale by mnie nie zdziwiło, jakby ktoś (czytaj: urzędnicy) tego
    nie dopatrzył lub celowo zostawił "pułapkę" (np. dla "niechcianej"
    firmy swiadczącej usługi, która wygrywa przetarg ceną, a nie przewidzi
    konieczności płacenia za każdy wjazd).

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-09-03 07:24:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .
> [...]
    > nie dopatrzył lub celowo zostawił "pułapkę" (np. dla "niechcianej"
    > firmy swiadczącej usługi, która wygrywa przetarg ceną, a nie przewidzi

    Mogło tak być. Firma raczej nie jest "niechciana", gdyż np. po okresie
    serwisowania nie ustalono przez rok przetargu, a firma za darmo zajmowała się
    monitoringiem (dobra wola).

  • 16. Data: 2011-09-09 07:55:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@h...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie moga. Zgodnie z kodeksem drogowym kontrola drogowa msui sie odbywac
    > w sposob nieutrudniajacy ruchu

    a mogą, jadac radiowozem z videorejestratorem, łamać przepisy ruchu
    drogowego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy