  • 41. Data: 2014-12-19 05:30:41
    Temat: Re: Uprawnienia "s?u?b" energetycznych
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 17 Dec 2014 16:36:58 +0100, Pogromca ?ab
    <j...@g...com> wrote:

    >Jakie są uprawnienia przedstawicieli służb energetycznych?
    >

    >Mieszkanie w bloku, licznik energii jest w mieszkaniu, nagle do drzwi
    >puka 2 panów ubranych całkowicie po cywilnemu, z jakąś "legitymacją"
    >wyglądającą jak obindowany wydruk z drukarki atramentowej i mówią że

    Jak podobni przyszki (loco Warszawa) to siegnalem po komprke i
    powiedzialem: To ja sfotografuje te ligitymacje a potem zatelefonuje
    na infolinie.

    Zaczeli cos mamrotac i poszli. Ale mowil ize sa z gazowni

    A.L.

  • 42. Data: 2014-12-19 09:01:12
    Temat: Re: Uprawnienia "służb" energetycznych
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-12-18 o 16:25, RadoslawF pisze:

    > Teraz to się popisałeś.
    > Cały pion odetną no kowalski ich do licznika nie dopuścił ?
    > A jak nie dopuścił to jego od piony nie bardzo mają jak odciąć.

    Standardowo w piwnicy(?) jest jeszcze skrzynka z jednym bezpiecznikiem
    na każde mieszkanie, do której energetycy (a w zasadzie każdy) ma dostęp.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2014-12-19 09:39:41
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.12.2014 09:01, Miroo pisze:

    > Standardowo w piwnicy(?) jest jeszcze skrzynka z jednym bezpiecznikiem
    > na każde mieszkanie, do której energetycy (a w zasadzie każdy) ma dostęp.

    Albo na klatce.

    p. m.

  • 44. Data: 2014-12-19 10:27:08
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-12-17 16:36, Pogromca żab pisze:
> [...]
    > puka 2 panów ubranych całkowicie po cywilnemu, z jakąś "legitymacją"
    > wyglądającą jak obindowany wydruk z drukarki atramentowej i mówią że
    > chcą skontrolować licznik.
    > Wpuszczam a panowie kontrolują pomieszczenia łazienkę kuchnię z jakimiś
    > dziwnymi przyrządami telemetrycznymi jakby szukali ufoludków.
    >
    > Generalnie imo robią rozeznanie po mieszkaniu, bardzo mi się to nie
    > podoba i chyba oni nie mieli racji że mogą...
    >
    > a mogą?
    >
    > konkretne przepisy?
    >

    > acha i dzwoniłem do energetyki potwierdzili że chodzą i mogą...

    eeeee, ja bym w żołnierskich słowach ich powiadomił gdzie jest próg. Do
    licznika to jeszcze rozumiem ale po mieszkaniu ?

    Kilka lat temu mój dziadek wpuścił 2 gości "kontrolujących" gniazdka w
    domu. Okazało się, że poginęły rzeczy bo to po prostu byli złodzieje.

    Icek

  • 45. Data: 2014-12-19 10:28:25
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Zasady określone w umowie o dostawę energii elektrycznej - sam im
    > podpisałeś upoważnienie do takiego działania. A że nie przeczytałeś co
    > podpisujesz - twoje zmartwienie. Jedyne czego nie mogą - to wyegzekwować

    eeeeee, umowę mógł podpisać właściciel, a do kontroli nie chciał wpuścić
    posiadacz mieszkania

    samo oświadczenie w umowie mało znaczy.

    Icek

  • 46. Data: 2014-12-19 22:47:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-19 o 09:01, Miroo pisze:

    > Standardowo w piwnicy(?) jest jeszcze skrzynka z jednym bezpiecznikiem
    > na każde mieszkanie, do której energetycy (a w zasadzie każdy) ma dostęp.

    Nie bardzo.
    Wszystkie mieszkania z licznikiem w środku jakie widziałem miały
    też w środku pion czyli w piwnicy można odciąć wszystkich z
    tego pionu a nie wybranego delikwenta.
    Przy normalnym układzie gdzie pion i licznik jest na klatce
    schodowej można delikwenta odciąć na tej klatce, w piwnicy na
    dole możesz odciąć już tylko cały pion.
    To o czym piszesz to jakiś rzadko spotykany wynalazek.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2014-12-19 23:21:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    dole możesz odciąć już tylko cały pion.
    To o czym piszesz to jakiś rzadko spotykany wynalazek.
    ---
    A ta klatka to .. czym się prawnie różni od mieszkania ?

  • 48. Data: 2014-12-20 13:31:59
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał

    > No ja nie wiem gdzie ta zasrana opieka społeczna,która powinna się
    > tym zająć.

    Opieka społeczna nie zajmuje się wyganianiem na dwór.

  • 49. Data: 2014-12-20 15:44:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-19 o 23:21, re pisze:

> [...]
    > ---
    > A ta klatka to .. czym się prawnie różni od mieszkania ?

    Pracownik elektrowni będzie miał dostęp do klatki schodowej
    w bloku a do twojego mieszkania już nie koniecznie.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2014-12-20 16:33:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    Pracownik elektrowni będzie miał dostęp do klatki schodowej
    w bloku a do twojego mieszkania już nie koniecznie.
    No ale skąd będzie miał ten dostęp ? Bo w opisywanym przypadku ten dostęp
    uzyskał od właściciela. Nie jest czasem tak, że spółdzielca może go wyp.. z
    tej klatki tak samo jak z mieszkania ?