  • 21. Data: 2007-01-12 14:45:01
    Temat: Re: Uprawnienia lekarza - zboczeniec
    Od: anndrzej <a...@t...pl>

    Shera napisał(a):
> [...]
    > Badanie wzrostu, wagi, oczy, sluch, koordynacja ruchowa.
    > Poza tym kazal mi zdjac stanik i dotykal moich piersi.
    > Mowi ze sprawdza czy nie ma guzow... Do tej pory slyszalam
    > ze ten lekarz jest erotomanem, ale wydawalo mi sie ze to mocno
    > przesadzone. Czy ten lekarz mial takie uprawnienia?
    > Gdzie moge znalezc przepisy dotyczace tego, ewentualnie gdzie to
    > dokladnie zglosic? Na policje? Nie zawaham sie, ale nie chcialabym
    > zrobic z siebie idiotki... Chcialabym dodac ze 3 moje kolezanki z pracy
    > przechodzily dokladnie to samo, rozmawialam z nimi.
    nie kijem to pałką
    jak bada to erotoman jak nie bada to błąd w sztuce ;))

    Pociesz sie że faceci mają gorzej oprócz "macania" klejnotów zalecane
    jest wsadzanie palca w 4 litery

  • 22. Data: 2007-01-12 15:43:38
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 23:12:18 +0100, Shera napisał(a):

> [...]
    > zrobic z siebie idiotki... Chcialabym dodac ze 3 moje kolezanki z pracy
    > przechodzily dokladnie to samo, rozmawialam z nimi.

    Sam fakt badania nic nie znaczy. Kwestia tego jak to robił
    - jeśli faktycznie było to nie badanie tylko obleśne obmacywanie
    to radzę napisać skargę do dyrekcji przychodni (wysłać poleconym).
    A jeśli to skierowanie z zakładu pracy to może mogą kierować
    do innej przychodni.
    No i to właściwie tyle co można zrobić... A następnym razem
    odpowiadaj grzecznie "dziękuję za troskę, ale moja ginekolog
    w zeszłym tygodniu już robiła to badanie".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 23. Data: 2007-01-12 17:13:04
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:b7kv09kp2j2c.1pg9pfh87a4l3.dlg@40tude.net...

    >ale moja ginekolog
    > w zeszłym tygodniu już robiła to badanie".

    Swietna rada, pod warunkiem, ze robila. Jak nie robiła to glupota

    Angie

  • 24. Data: 2007-01-12 20:23:55
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Shera wrote:
    > kazal mi zdjac stanik i dotykal moich piersi.
    > Mowi ze sprawdza czy nie ma guzow... [...]
    > Czy ten lekarz mial takie uprawnienia?

    Uprawnienia??? Twoich piersi może dotykać każdy, komu na to pozwolisz
    [1]. I nikt, komu na to nie pozwolisz [2].

    [1] chyba, że nie skończyłaś 15 lat
    [2] nie licząc stanów wyższej konieczności, rewizji osobistej, itp.

    -------------------+
    -------------------+

  • 25. Data: 2007-01-13 01:21:05
    Od: JK <n...@D...o2.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Uprawnienia??? Twoich piersi może dotykać każdy, komu na to pozwolisz
    > [1]. I nikt, komu na to nie pozwolisz [2].
    >
    > [1] chyba, że nie skończyłaś 15 lat
    > [2] nie licząc stanów wyższej konieczności, rewizji osobistej, itp.

    może dotykać każdy kto skończył 15 lat, bo inaczej możesz podpaść pod
    paragrafy :)

    J.K.

  • 26. Data: 2007-01-13 16:28:17
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 21:23:55 +0100, Paweł Sakowski napisał(a):

    > [2] nie licząc stanów wyższej konieczności, rewizji osobistej, itp.

    w tym przypadku tylko osoba tej samej płci;
    oczywiście mozna odmówic, ale wtedy procedura jest niezbyt przychylna dla
    "badanej" np. na granicy wracasz z białorusi - nie poddajesz się rewizji
    osobistej - mogą nie wpuscić cie do Polski, ewentualnie podejrzewać ciebie
    o przemyt artykułów niedozwolonych, np. narkotyków

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net

  • 27. Data: 2007-01-13 17:04:30
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > w tym przypadku tylko osoba tej samej płci;

    niekoniecznie

    KG

  • 28. Data: 2007-01-13 19:53:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > w tym przypadku tylko osoba tej samej płci;

    Fuuuj.

    Z dwojga złego wolałbym, żeby mnie rewidowała jakaś fajna celniczka, a
    nie jakiś celnik-facet (błeee).

  • 29. Data: 2007-01-14 04:21:38
    Od: "AB" <A...@w...pl>

    > Fuuuj.
    >
    > Z dwojga złego wolałbym, żeby mnie rewidowała jakaś fajna celniczka, a
    > nie jakiś celnik-facet (błeee).

    Znajdzie jakies twarde niebezpieczne narzedzie i co wtedy?

  • 30. Data: 2007-01-14 04:51:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 13 Jan 2007 20:53:16 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Fuuuj.

    Dwie kobietki to wcale nie fuj :)

    --
    best regards,