  • 1. Data: 2007-01-11 22:12:18
    Temat: Uprawnienia lekarza - zboczeniec
    Od: Shera <s...@S...pl>

    Witam serdecznie.
    Chcialabym zapytac jakie uprawnienia ma lekarz ktory robi badania
    okresowe? Dzisiaj bylam na takich badaniach skierowana z zakladu pracy.
    Badanie wzrostu, wagi, oczy, sluch, koordynacja ruchowa.
    Poza tym kazal mi zdjac stanik i dotykal moich piersi.
    Mowi ze sprawdza czy nie ma guzow... Do tej pory slyszalam
    ze ten lekarz jest erotomanem, ale wydawalo mi sie ze to mocno
    przesadzone. Czy ten lekarz mial takie uprawnienia?
    Gdzie moge znalezc przepisy dotyczace tego, ewentualnie gdzie to
    dokladnie zglosic? Na policje? Nie zawaham sie, ale nie chcialabym
    zrobic z siebie idiotki... Chcialabym dodac ze 3 moje kolezanki z pracy
    przechodzily dokladnie to samo, rozmawialam z nimi.
    Pozdrawiam - Agnieszka!

  • 2. Data: 2007-01-11 22:16:56
    Temat: Re: Uprawnienia lekarza - zboczeniec
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Shera napisał(a):

    > Nie zawaham sie, ale nie chcialabym
    > zrobic z siebie idiotki...

    Wydaje mi się że już robisz z siebie idiotkę.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-01-11 22:23:30
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Nastepny mongoł!

  • 4. Data: 2007-01-11 22:40:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo6cns$hg6$1@news.onet.pl Shera <s...@S...pl>
    pisze:

    > Poza tym kazal mi zdjac stanik
    Lekarz nic nie może kazać.

    > i dotykal moich piersi.
    > Mowi ze sprawdza czy nie ma guzow
    Lekarz przeprowadza badania pod kątem zdolności wykonywania określonego
    rodzaju pracy. Administruję niewielką siecią lokalną. Moja praca w sensie
    fizycznym polega głównie na siedzeniu na krześle przed monitorem i klepaniu
    w klawiaturę.
    Gdyby w ramach badań okresowych lekarz zaproponował mi badanie
    organoleptyczne na obecnośc hemoroidów to, oczywiście, odmówiłbym. Niechby
    spróbował nalegać...

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-01-11 23:01:11
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Shera" <s...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    [...]
    > Na policje? Nie zawaham sie, ale nie chcialabym zrobic z siebie
    > idiotki...

    Obawiam się, że juz za późno...

    marekz

  • 6. Data: 2007-01-11 23:05:50
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    > Gdyby w ramach badań okresowych lekarz zaproponował mi badanie
    > organoleptyczne na obecnośc hemoroidów to, oczywiście, odmówiłbym.

    Tylko na hemoroidy sie nie umiera. Na raka piersi i owszem. Onkolodzy bija
    na alarm, ze pacjentki zjawiaja sie u nich za pozno, ze zbyt zaawansowanym
    rakiem. Chwala wiec lekarzowi, ktory poza odwaleniem tego co do niego nalezy
    i przybiciem pieczatki robi cos wiecej - moze to kiedys innej takiej
    przewrazliwionej uratuje zycie

    Angie

  • 7. Data: 2007-01-11 23:11:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo6fi5$q66$1@news.onet.pl Angie <J...@O...EU>
    pisze:

    > Chwala wiec lekarzowi, ktory poza odwaleniem tego
    > co do niego nalezy i przybiciem pieczatki robi cos wiecej - moze to
    > kiedys innej takiej przewrazliwionej uratuje zycie
    Istnieje taka możliwość. Dlatego może (a może i w poczuciu zawodowego
    obowiązku powinien) zaproponować lub zachęcić do poddania się dodatkowemu
    badaniu. Ale tylko zaproponować lub zachęcić. To wszystko.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-01-11 23:22:03
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Co ty pierdolisz Cycki to jakas relikwia ?

    Moze powinny na ołtarzu Stac?

  • 9. Data: 2007-01-12 00:34:24
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

> [...]
    > ze ten lekarz jest erotomanem, ale wydawalo mi sie ze to mocno
    > przesadzone. Czy ten lekarz mial takie uprawnienia?

    A jaki rozmiar? ;)
    BP NMSP
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2007-01-12 01:34:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Shera wrote:
    > Witam serdecznie.
    > Chcialabym zapytac jakie uprawnienia ma lekarz ktory robi badania
    > okresowe? Dzisiaj bylam na takich badaniach skierowana z zakladu pracy.

    Ma uprawnienia takie, jak każdy inny lekarz.

    > Badanie wzrostu, wagi, oczy, sluch, koordynacja ruchowa.
    > Poza tym kazal mi zdjac stanik i dotykal moich piersi.

    Straszne. Przystawił ci lufę do głowy?

    > Mowi ze sprawdza czy nie ma guzow... Do tej pory slyszalam
    > ze ten lekarz jest erotomanem, ale wydawalo mi sie ze to mocno
    > przesadzone. Czy ten lekarz mial takie uprawnienia?

    On miał prawo poprosić się o poddanie się danemu badaniu, jeśli uznał to
    za stosowne, a ty miałaś prawo odmówić poddania się badaniu, jeśli tobie
    się to nie podobało.

    > Gdzie moge znalezc przepisy dotyczace tego, ewentualnie gdzie to
    > dokladnie zglosic? Na policje? Nie zawaham sie, ale nie chcialabym
    > zrobic z siebie idiotki...

    Za późno...