  • 11. Data: 2009-05-11 19:44:34
    Temat: Re: Uprawnienia SM
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A wysylaja sygnaly blyskowe? Chocby i zolte?

    Oczywiście, że nie, bo w ten sposób, podobnie jak SM z początku tego
    wątku, pokazują swoją wyższość nad szaraczkami.

    M.

  • 12. Data: 2009-05-11 20:00:14
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 11-05-2009 o 20:03:14 Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    > Tak na powaznie to chodzilo mi tylko o odpowiedz czy ktos moze zlamac
    > B-36
    > bo jakas ustawa tak mowi (a nie ma tabliczki), a ze nie lubie SM to tylko
    > sie dopytuje.

    w celu wykonania czynnosci sluzbowych np mieli wezanie do pijaczka na
    drodze - odcholowanie
    samochodu itp

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 13. Data: 2009-05-11 20:33:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 18:39:24 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

    > Nawet jeśli popełnił, to kto mu mandat wypisze? Kolega z fotela
    > pasażera?

    Dlatego kiedyś milicjant nie mógł być ukarany za wykroczenie. Ponosił
    odpowiedzialność wyłącznie dyscyplinarną, przed komendantem (szefem
    WUSW).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 14. Data: 2009-05-12 06:39:57
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > parkowanie, bowiem wykonują jakieś czynności na drodze. Tak, jak
    > przykładowo śmieciarka, czy pojazd asenizacyjny. Albo radiowóz policyjny

    raz sie zatrzymali zeby pojsc na tosty. Zrobilem foty, wyslalem do
    komendanta i okazalo sie, ze przeprowadzali interwencje

    Icek

  • 15. Data: 2009-05-12 07:36:48
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Valdi.Pavlack <V...@p...nospam.pl> wrote:

    > Paradoksami Polska stoi. Jak wspomnieli przedmówcy - walka z tym nie ma
    > sensu bo i tak człowiek stoi na przegranej pozycji. Pozostaje tylko
    > wewnętrzne wkurzenie... W końcu to my jesteśmy ci źli a oni są ci
    > dobrzy... - przynajmniej tak to widzę w swojej subiektywnej ocenie.

    Zawsze mozna trzasnac zdjecie i napisac do SM pismo z prosba o wytlumaczenie
    dlatego ten pojazd z tymi straznikami tego dnia i o tej godzinie zlamal zakaz.
    Beda musieli sie tym zajac i pewnie skonczy sie to chociazby pouczeniem dla
    straznika.

    --
    Kaziu

  • 16. Data: 2009-05-12 19:02:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > raz sie zatrzymali zeby pojsc na tosty. Zrobilem foty, wyslalem do
    > komendanta i okazalo sie, ze przeprowadzali interwencje
    > Icek

    Moze to był zakup kontrolowany :-)

  • 17. Data: 2009-05-13 09:19:51
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 12 May 2009 08:39:57 +0200, Icek napisał(a):

    > raz sie zatrzymali zeby pojsc na tosty. Zrobilem foty, wyslalem do
    > komendanta i okazalo sie, ze przeprowadzali interwencje

    z jednej strony warto wytykać stróżom porządku wykroczenia, z drugiej
    jednak bez przesady, jeśli wykroczenie przez nich popełnione nie zagraża
    utratą życia, uszczerbku na zdrowiu czy uszkodzenia mienia znacznej
    wartości, to można wykazać zrozumienia trochę, że w czasie przerwy mogą coś
    przekąsić;
    oczywiście nie usprawiedliwiam ich...
    Odpowiedź komendanta była taka jaka była, gdybyś w tonie żartobliwym,
    aczkolwiek grzecznie i stanowczo zwrócił uwagę, że dają zły przykład... to
    nie mieliby żadnych argumentów na swoją obronę.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

  • 18. Data: 2009-05-13 09:47:58
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Dzis gdy zwrocilem uwage straznikowi miejskiemu, ze parkuje na zakazie
    > powiedzial mi, ze auta SM moga parkowac na wszystkich zakazach w miescie.

    Wyjmujesz aparat, robisz foto. Samochodu, okolicy i pana tez.
    Powiedz mu, zeby sie usmiechnal, ladnie wypadnie w gazecie.

    Ja widzialem sraznikow, ktorzy sobie stali w jakiejs bocznej uliczce.
    Zaparkowalem, posiedzialem chwile w samochodzie, wysiadam
    i zaczynam isc w ich kierunku. Wyjmuje telefon i zaczynam notowac sobie
    ich rejestracje.
    A oni w tym momencie pospiesznie ruszyli :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 19. Data: 2009-05-13 11:28:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) :

> [...]
    > utratą życia, uszczerbku na zdrowiu czy uszkodzenia mienia znacznej
    > wartości, to można wykazać zrozumienia trochę, że w czasie przerwy mogą coś

    To niech zaparkują w dozwolonym miejscu. A jak ja będę chciał
    sobie zaparkować na trawniczku, by kupić sobie hamburgera?
    Bezmyślnych tępaków ze SM należy tępić. Nie mam dla tych leni
    pobłażania. Kiedyś dostałem od takich mandat, jak zatrzymałem się
    na zakazie, by zadzwonić z budki na Policję, jak mi okradziono
    samochód. Od razu informuję, że samochód niczemu, ani nikomu nie
    zagrażał w tym miejscu. Tępakom nie dało się wytłumaczyć - zakaz,
    to zakaz.

    > oczywiście nie usprawiedliwiam ich...

    No! ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 20. Data: 2009-05-13 11:29:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    pluton napisał(a) :
> [...]
    > ich rejestracje.
    > A oni w tym momencie pospiesznie ruszyli :)

    Na złodzieju czapka gore :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE