  • 1. Data: 2004-07-02 15:49:34
    Temat: Upowaznienie jest stale
    Od: Alfons Stelmach <c...@w...acn.waw.pl>

    Co oznacza zwrot "Upowaznienie jest stałe i jest wazne do <data>"
    Czym by sie to roznilo od "Upowaznienie jest wazne do <data>"
    Co oznacza wyraz "stałe" w tym kontekscie?
    Dziekuje za pomoc

    --
    pozdrawia
    Alfons Stelmach

  • 2. Data: 2004-07-02 23:29:56
    Temat: Re: Upowaznienie jest stale
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Co oznacza zwrot "Upowaznienie jest stałe i jest wazne do <data>"
    > Czym by sie to roznilo od "Upowaznienie jest wazne do <data>"
    > Co oznacza wyraz "stałe" w tym kontekscie?

    a rozni sie. "stale" oznacza nieprzerwanie, nieustannie, bez przerw.
    moze przeciez byc takze upowaznienie jednorazowe, ale wazne do dnia x,
    prawda?

    pozdr.
    marcin

  • 3. Data: 2004-07-03 07:29:28
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    bd wrote:
    > a rozni sie. "stale" oznacza nieprzerwanie, nieustannie, bez przerw.
    > moze przeciez byc takze upowaznienie jednorazowe, ale wazne do dnia x,
    > prawda?

    Tyle że wtedy to właśnie to powinno być oznaczone, bo samo "ważne do
    dnia", to raczej jest stałe...

    KG

  • 4. Data: 2004-07-03 10:29:49
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Tyle że wtedy to właśnie to powinno być oznaczone, bo samo "ważne do
    > dnia", to raczej jest stałe...

    jasne, ale nie znamy calej tresci upowaznienia a ja podalem jedynie
    przyklad :)

    pozdr.
    marcin