  • 21. Data: 2011-04-27 12:43:00
    Temat: Re: Unieruchomienie pojazdu
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    qwerty wrote:

    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    >
    > Co jak auto zastępcze nie jest w takim samym standardzie?

    Mimo wszystko będzie w wyższym niż komunikacja miejska.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 22. Data: 2011-04-27 13:00:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Massai wrote:

    > Mimo wszystko będzie w wyższym niż komunikacja miejska.

    no cóż... ojciec jak naprawiał ze swojego AC to dostał jakiegoś szrota :)
    którego standard był na poziomie starego ikarusa :)

  • 23. Data: 2011-04-27 13:09:52
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > no cóż... ojciec jak naprawiał ze swojego AC to dostał jakiegoś
    > szrota :) którego standard był na poziomie starego ikarusa :)

    Ja jak robiłem z OC sprawcy - po prostu wziałem z wypożyczalni, nawet
    mniejszy, bo kompakta, ale za to roczny bodajże.
    Poza tym - doskonale to przyspiesza reakcje ubezpieczalni, likwidator
    był na oględzinach jeszcze w dniu zgłoszenia (uprzedziłem ich pisemnie
    że wynajmę zastępczy).

    Zresztą nieważne, standard polegajacy na tym że nie trzeba iść na
    przystanek i stać w deszczu czekając na tramwaj - imho jest wyższy
    niezależnie od stanu samochodu...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2011-04-27 14:39:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > znaczy?
    >
    > chciałbyś mercedas klasy S?
    >
    > szukaj serwisu który ci takiego da?

    Jak ktoś oddaje do warsztatu suva, bo nie ma utwardzonej drogi gdy jedzie do/z
    domu to trudno przyjąć np. focusa, który natychmiast zawiesi na nierównościach.

  • 25. Data: 2011-04-28 06:06:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (27.04.2011 08:19), Ariusz wrote:

    > To tylko się cieszyć.
    > Moje stłuczki miały miejsce kilka lat temu więc może nie jestem na
    > bieżąco. Wiem, że kiedyś były z tym ogromne problemy.

    Moj warsztat, ktory jest o tyle mily ze najpierw naprawia i daje sam.
    zastepczy, a potem sie sadzi z ubezpieczalnia, wlasnie wysadzil od TU
    (nie PZU chyba) za samochod zastepczy. "Cale" 600zl - za miesiac
    uzywania S.Z. , po 4 latach.

    p. m.