  • 1. Data: 2002-11-09 12:54:32
    Temat: Unia Europejska
    Od: "Mariusz Zawistowski" <z...@w...pl>

    Hej ,może ktoś ,kto teraz raczy się lekturą niniejszego tekstu ,orientuje
    się gdzie można znaleźć orzeczenia ETS.(głównie net.,zbiorek orzeczeń ETS
    Saganek,Wyrozumska &s-ka już mam!)
    Z góry wielke dzięki

    z...@w...pl

  • 2. Data: 2002-11-10 16:44:10
    Temat: Re: Unia Europejska
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Zawistowski" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się gdzie można znaleźć orzeczenia ETS.(głównie net.,zbiorek orzeczeń ETS

    Hmm... Niech pomyśle - pewnie na stronie Unii?

    to chyba ten link ( chyba, bo chwilowo są chyba padnięci, więc nie moge
    sprawdzić ):

    http://www.europa.eu.int/eur-lex/en/index.html

    Szuka sie oczywiscie w "case-law"

    Depi.

  • 3. Data: 2002-11-11 00:38:45
    Od: "Sarajewo" <s...@g...pl>

    > Hej ,może ktoś ,kto teraz raczy się lekturą niniejszego tekstu ,orientuje
    > się gdzie można znaleźć orzeczenia ETS

    http://curia.eu.int/en/recdoc/indexaz/index.htm

    Pozdrawiam
    Tomek