  • 131. Data: 2009-06-03 07:21:46
    Temat: Re: Umyslne potracenie - co dalej?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 08:26:49 +0200, Icek napisał(a):

    > Po calym dniu dyskusji okazuje sie, ze kieroiwca auta niby wjechal na
    > chodnik a okazuje sie, ze to zatoczka autobudowa tak ? Moze znowu zle
    > doczytalem ?

    Jest postęp - już sam dopuszczasz możliwość że źle przeczytałeś
    - widać trzeźwiejesz.
    Swoją drogą zinterpretować "podwyższony peron przystankowy" jako
    zatoczkę autobusową... nie wiem co piłeś ale mocne było...

    Henry

  • 132. Data: 2009-06-03 07:23:55
    Temat: Re: Umy?lne potr?cenie - co dalej?
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > rowerem
    >
    > nie, po slupkach sygnalizacji swietlnej ;)

    Ano tak. Prawdopodobne jak cały opis.

    Pzdr
    Leszek

  • 133. Data: 2009-06-03 07:27:01
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Nostradamus pisze:

    > Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Twój post jest na temat.

    A przeczytaliscie chociaz o co prosil watkotworca?>?? A wy tu centymetry
    liczycie. Debilizm do potegi. Od tego na miejscu byla policja. Licza sie
    zeznania, anie wasze durne liczenia i mierzenia jezdni. Na tej liscie
    same wrozki.

    Jingiel

  • 134. Data: 2009-06-03 07:27:24
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dq68wt44iyf$.lkwkt21eg6gz$.dlg@40tude.net...

    > Swoją drogą zinterpretować "podwyższony peron przystankowy" jako
    > zatoczkę autobusową... nie wiem co piłeś ale mocne było...

    A jak ty to interpretujesz? Bo ja mieszkając w dużym mieście nijak nie mogę
    sobie wyobrazić autobusu wjeżdżającego na "podwyższony peron" znajdujący
    się przy jezdni. Prosiłbym cię o interpretacje tego "peronu". W Poznaniu są
    zatoki autobusowe nie "podwyższane".

    Pzdr
    Leszek

  • 135. Data: 2009-06-03 07:32:03
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
> [...]

    > zeznania, anie wasze durne liczenia i mierzenia jezdni. Na tej liscie same

    Nie dorosłeś do koncepcji grup dyskusyjnych. Ogranicz się do czytania lub
    zasięgnij porady lekarza (ja ze swej strony polecam meliskę).

    Pzdr
    Leszek

  • 136. Data: 2009-06-03 07:48:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 09:27:24 +0200, Nostradamus napisał(a):

> [...]
    > się przy jezdni. Prosiłbym cię o interpretacje tego "peronu". W Poznaniu są

    Ale tramwajów to nie ma?

    Ja to zrozumiałem jako coś takiego:
    http://historia.arch.p.lodz.pl/rehimage/praha-vodic2
    .jpg
    http://historia.arch.p.lodz.pl/jw37/urbtr/images/mul
    house-06-30.jpg
    http://lanckoronska.zm.org.pl/?a=praga-przystanki-06
    b&img=3

    W przypadku tego drugiego to może nawet dało by się wyprzedzić
    po chodniku. I nie dało by się lewej: ;-)
    http://www.mmkrakow.pl/rep/newsph/4305/21010.3.jpg
    http://www.mmkrakow.pl/rep/newsph/4305/21007.3.jpg
    Pozdrawiam,
    Henry

  • 137. Data: 2009-06-03 07:49:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > musi miec spojna wersje gdyz jak przedstawi cos co sie kupy nie trzyma,
    > jest
    > wewnetrzne sprzeczne i do tego wyglada jakby zglaszajacy cos ukrywal to
    > policjant a pozniej sad nie da mu wiary

    no popatrz jaki sie nagle troskliwy zrobile, a mi sie wydaje ze caly czas
    twierdzisz ze on klamie, wersje ma calkiem spojno, na dodatek ma swiadka,
    wiec nie mart sie o niego i nie tworz alternatywnej rzeczywistosci

  • 138. Data: 2009-06-03 07:51:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Srzednicki" <w...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:slrnh2acji.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl...

    > Zatrzymujesz się za każdym razem, jak masz samochód za sobą i widzisz,
    > że będzie chciał wyprzedzić?

    nie, on jezdzi po chodniku :)

  • 139. Data: 2009-06-03 08:15:21
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid>

    On 2009-06-03, Nostradamus wrote:

    > Użytkownik "Jan Srzednicki" <w...@n...invalid> napisał w
    > wiadomości news:slrnh2b6oj.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl...

    > Rower jadący 20 cm od prawej krawędzi ma "zwisającą prawą stronę" nad
    > chodnikiem/krawężnikiem. A pół rowera to max 40 cm. 20 +40+100 (wymagant
    > odstęp)=160. A więc na pasie o szerokości 360 cm zmieści się obok roweru
    > nawet samochód dostawczy.

    Przejedź się po paru nierównych ulicach rowerem i zweryfikuj, czy dalej
    uważasz, że jazda 20cm od krawężnika jest bezpieczna. Albo wysil choć
    trochę wyobraźnię.

  • 140. Data: 2009-06-03 08:21:17
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Srzednicki" <w...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:slrnh2cc8q.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl...

    > Przejedź się po paru nierównych ulicach rowerem

    Autor wątku nic o nierównych nie pisał.

    > Albo wysil choć trochę wyobraźnię.

    Ten wątek nie jest o wyobraźni, choć niektórzy mają bujną.

    Pzdr
    Leszek