  • 111. Data: 2009-06-02 20:15:35
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid>

    On 2009-06-02, Icek wrote:

    > Tak czy siak trudno mi dac wiare, ze kierowca pchal sie na kraweznik i
    > chodnik przed sygnalizacja swietlna (zwyczajowo stoja tam slupy
    > sygnalizatorow) zamiast jechac normalnie czyli swoim pasem ruchu

    Tylko, że twoja wiara lub jej brak nie mają kompletnie żadnego
    znaczenia. Miki zaczął wątek nie po to, żeby ludzie mu uwierzyli (od
    tego ma między innymi świadka zajścia), ale po to, żeby zorientować się
    w swojej sytuacji prawnej i polach manewru. Ewentualne wątpliwości na
    temat samego zajścia będzie rozstrzygać zapewne sąd.

    Jak dla mnie, możesz sobie wierzyć w spisek Iluminatów Cyklistów.

  • 112. Data: 2009-06-02 20:28:33
    Od: mocniak <m...@t...tlen.pl>

    Użytkownik Icek napisał:
    > specjalnie wzialem dzis z firmy miarke i mierzylem pasy w miescie. Wroclaw
    > jest moze dziwny ale nie znalazlem miejsca gdzie pas bylby wezszy niz 4m.
    > Podjade jutro do scislego centrum bo tam sa pasy chyba wezsze miejscami.

    Ale żeś pozmyślał :-) 3,75m to standardowa szerokość pasa na
    autostradzie, w mieście pojedynczy pas ma 3,5m, czasem mniej. Czasem
    jest więcej, jeżeli jest po jednym pasie w każdym kierunku, ale tu
    takiej sytuacji nie było.

    --
    Mocniak

  • 113. Data: 2009-06-02 20:28:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jan Srzednicki w <news:slrnh2b1fh.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl>:

    > Tak. Pi razy drzwi.

    > Tzw. zdrowy rozsądek. Opcja nieobowiązkowa.

    Czym sie różni separator od krawężnika?
    Dlaczego koleś wybrał chodnik a nie tory?

    To Ty podałeś szerokość -- niech będzie, że pasa ruchu na jezdni

    > A co merytorycznego chciałeś własnie wnieść do dyskusji?

    Patrz wyżej

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 114. Data: 2009-06-02 20:41:24
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid>

    On 2009-06-02, 'Tom N' wrote:

    > Czym sie różni separator od krawężnika?
    > Dlaczego koleś wybrał chodnik a nie tory?

    A skąd ja mam wiedzieć?

    > To Ty podałeś szerokość -- niech będzie, że pasa ruchu na jezdni

    Nie ja, ale mój przedpiśca.

    > Patrz wyżej

    Marnie.

  • 115. Data: 2009-06-02 20:53:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jan Srzednicki w <news:slrnh2b3jk.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl>:

> [...]
    [...]
    > A skąd ja mam wiedzieć?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ~~~~~~~~~~~~

    > Nie ja, ale mój przedpiśca.

    Twierdzisz, że 360cm napisał ktoś inny?

    > Marnie.

    Ano z tego ^^^^ tak wynika...

    To, ze nie rozumiesz tego o co sam pytasz jest inna sprawa i nie ma
    potrzeby, by ja tu roztrząsać

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 116. Data: 2009-06-02 20:58:44
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid>

    On 2009-06-02, 'Tom N' wrote:

    > [...]
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Raczyłbyś nie manipulować cytatami? "Skąd mam wiedzieć" odnosiło się do
    pytania, dlaczego kierowca wjechał na chodnik.

    > ~~~~~~~~~~~~

    > Twierdzisz, że 360cm napisał ktoś inny?

    Tak. Kolega Nostradamus napisał, że "jezdnia ma najczęściej szerokość
    3,6m". U mnie metr ma 100cm, u Ciebie jest inaczej?

    > Ano z tego ^^^^ tak wynika...
    >
    > To, ze nie rozumiesz tego o co sam pytasz jest inna sprawa i nie ma
    > potrzeby, by ja tu roztrząsać

    Myślę, że powinieneś udać się na wysokie drzewo.

  • 117. Data: 2009-06-02 21:06:17
    Od: mocniak <m...@t...tlen.pl>

    Użytkownik 'Tom N' napisał:
    > Czym sie różni separator od krawężnika?
    > Dlaczego koleś wybrał chodnik a nie tory?

    Pewnie tym, że koła po przejechaniu po separatorze znowu opadną i można
    o niego zahaczyć podwoziem.

    --
    Mocniak

  • 118. Data: 2009-06-02 21:14:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jan Srzednicki w <news:slrnh2b4k4.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl>:

    > Raczyłbyś nie manipulować cytatami? "Skąd mam wiedzieć" odnosiło się do
    > pytania, dlaczego kierowca wjechał na chodnik.

    Nic nie zmanipulowałem i dlatego wstawiłem "[...]". Trzeba było wyciąć to do
    czego sie nie odnosisz, a nie mieć pretensje

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Tak. Kolega Nostradamus napisał, że "jezdnia ma najczęściej szerokość
    > 3,6m". U mnie metr ma 100cm, u Ciebie jest inaczej?

    Dyskutujemy o drodze u mnie, czy o drodze opisanej przez autora wątku?
    Zgodziłem sie z Tobą, że miałes na myśli pas ruchu, więc jaki masz jeszcze
    problem, że ciągniez ten kawałek cytatu?

    > Myślę, że powinieneś udać się na wysokie drzewo.

    To dobrze, ze zaczynasz myśleć, szkoda, że nie pomyślałeś zanim zapytałeś o
    szerokość samochodu, a następnie o merytoryce w dyskusji...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 119. Data: 2009-06-02 21:20:13
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid>

    On 2009-06-02, 'Tom N' wrote:

    > Nic nie zmanipulowałem i dlatego wstawiłem "[...]". Trzeba było wyciąć to do
    > czego sie nie odnosisz, a nie mieć pretensje

    Ach, przepraszam. Nie zorientowałem się, że Panu chodzi o chirurgicznie
    precyzyjne cięcie cytatów, zaś w kwestiach merytorycznych do powiedzenia
    nie ma Pan kompletnie nic.

    W takim razie, nie mam zamiaru prowadzić dalej tej wymiany zdań.

  • 120. Data: 2009-06-02 21:26:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jan Srzednicki w <news:slrnh2b5sd.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl>:

    > W takim razie, nie mam zamiaru prowadzić dalej tej wymiany zdań.

    Dalej nie wiadomo po co zacząłeś ja tutaj:
    <news:slrnh2avj9.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl>, ale niech Ci będzie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]