  • 1. Data: 2009-01-04 12:23:33
    Temat: Umowa z zakladem energetycznym
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    W 2006 roku podpisalem umowe o przylaczenie do
    sieci. Zapewniano mnie, ze bede przylaczony w 2007.

    Niestety dalem sie nabrac, nie przeczytalem
    zalacznika, a w nim bylo napisane, ze bede
    przylaczony w 2008.

    W kwietniu 2008 byl u mnie na dzialce
    jakis freelancer, jeden z tych, ktorych energetyka
    wynajmuje do wykonywania takich przylaczy.

    Jednak energetyka go wkrotce wyrzucila,
    a mnie nadal zapewniali, ze na jesieni na
    pewno mnie podlacza.

    Oczywiscie do dzis nic nie zrobili.

    I mam takie pytanie: czy takie postepowanie
    upowaznia mnie do odstapienia / zerwania umowy
    i domagania sie zwrotu oplaty przylaczeniowej,
    ktora wnioslem rok temu ? A jezeli tak,
    to czy moge sie domagac np. urzedowych odsetek
    od tej kwoty ?

    --
    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2009-01-04 14:25:39
    Temat: Re: Umowa z zakladem energetycznym
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    pluton pisze:
> [...]
    > i domagania sie zwrotu oplaty przylaczeniowej,
    > ktora wnioslem rok temu ? A jezeli tak,
    > to czy moge sie domagac np. urzedowych odsetek

    A gdzie mieszkasz?

  • 3. Data: 2009-01-04 14:27:56
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > A gdzie mieszkasz?