  • 1. Data: 2008-02-10 12:43:38
    Temat: Umowa(z TP)na małżonków
    Od: pueblo <p...@p...invalid>

    Dzieńdobry

    Chciałbym zasięgnąć opinii w pewnej drobnej sprawie.
    Moja babcia od wielu lat używa telefonu stacjonarnego z TP. Wygląda
    jednak na to, że umowę podpisała razem z dziadkiem, bo na fakturach i w
    książce telefonicznej jako abonent widnieją razem: Kowalska Maria i Jan.
    Rzecz w tym, że dziadek niestety zmarł 6 lat temu.
    I teraz chodzi o to, że zamierzam zmienić babci operatora na coś tańszego
    - prawie nic nie dzwoni, a miesięcznie musi płacić duży jak dla niej
    abonament. Już się zorientowałem, że praktycznie nic nie będzie musiała
    robić, bo nowy operator się wszystkim zajmie - w tym rozwiązaniem umowy z
    TP - wystarczy, że babcia podpisze dokumenty.
    Tylko teraz nie wiem, czy nie będzie jakichś problemów z tym właśnie, że
    umowa z TP jest z obojgiem małżonków i nic w TP nie zgłaszała o śmierci
    dziadka(czy powinna?)
    Wydaje się, że to błahy problem, ale nie chciałbym sprawić jej
    dodatkowych kłopotów.
    Czy wystarczy, że babcia podpisze nową umowę i wypowiedzenie
    poprzedniej(na małżonków) zostawiając wszystkie formalności nowemu
    operatorowi, czy powinna zrobić coś dodatkowo?

    Dziekuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2008-02-10 15:19:41
    Temat: Re: Umowa(z TP)na małżonków
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pueblo wrote:
> [...]
    > poprzedniej(na małżonków) zostawiając wszystkie formalności nowemu
    > operatorowi, czy powinna zrobić coś dodatkowo?

    Nie musi nic robić.
    Każda osoba ma prawo wypowiedzieć ją samodzielnie.

  • 3. Data: 2008-02-10 16:01:56
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    witek pisze:

    > Nie musi nic robić.
    > Każda osoba ma prawo wypowiedzieć ją samodzielnie.

    ty to masz odpowiedzi.

    niech babcia wezmie akt zgonu ktory automatycznie wykresla dziadka

  • 4. Data: 2008-02-10 18:38:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sarpedon wrote:

    > ty to masz odpowiedzi.
    >
    > niech babcia wezmie akt zgonu ktory automatycznie wykresla dziadka

    ale po co skoro babacia może samodzielnie wypowiedzieć umowę.
    tak czy siak i tak to musi zrobić, wplątywanie w to dziadka nie ma
    najmniejszego sensu.

  • 5. Data: 2008-02-10 18:51:35
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Sarpedon <f...@b...cy> pisze:

    > ty to masz odpowiedzi.

    Czyli ty twierdzisz że jeśli umowa była z małżeństwem to jedno z
    małżonków nie może jej wypowiedzieć ani w części go dotyczącej ani w
    całości? Ciekawe stanowisko prawne :-)
    [ Abstrachując od tego czy współmałżonek żyje czy nie ]

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Tłum był wielki, ale ludzi niewielu.

  • 6. Data: 2008-02-10 19:36:54
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie może.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-02-10 20:18:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
    > Nie moĹźe.
    > JaC

    Co nie może?

    Pisz pod spodem bo nie bede odwracał monitora, żeby poczytać twoje posty.

  • 8. Data: 2008-02-10 22:22:30
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    witek pisze:

    > Co nie może?
    >
    > Pisz pod spodem bo nie bede odwracał monitora, żeby poczytać twoje posty.

    Wsadź Jacka Cisa do filtra - będzie łatwiej, bo on swoich zwyczajów nie
    zmieni, a filtry go ładnie obejmują - no, chyba że ktoś go c(z)ytuje ;)

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 9. Data: 2008-02-10 23:59:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Roman Rumpel wrote:

    > Wsadź Jacka Cisa do filtra - będzie łatwiej, bo on swoich zwyczajów nie
    > zmieni, a filtry go ładnie obejmują - no, chyba że ktoś go c(z)ytuje ;)

    Jeszcze mi nie podpadł.