  • 11. Data: 2011-08-25 04:15:42
    Temat: Re: Umowa przedwstępna ze spółdzielnią mieszkaniową
    Od: pawsie <p...@g...com>

    > O piwnicy nic nie ma, czyli jej brak nie stanowi naruszenia warunków umowy.

    Nie ma tez nic ze ma byc i kosztowac 8000 zl jak dla mnie to sa ukryte
    koszty.

    Druga sprawa. Czy zmienia cos jesli w dniu podpisania umowy nie bylem
    czlonkiem, a przyjety zostalem dopiero kilka dni po podpisaniu umowy?

    Pawel

  • 12. Data: 2011-08-25 14:21:18
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-08-25 06:08, pawsie pisze:

    > Czyli nie pozostaje nic innego jak upublicznic dane spoldzielni ku
    > przestrodze dla innych dodatkowo moze znajde kogos nabitegow butelke.
    > Jak to mowia w jednosci sila ;).

    Chyba tak bo spoldzielnie zaklada grupa osob w celu osiagniecia pewnego
    celu i cel ten jest ogolnie wszystkim znany. W innym wypadku to nie
    spoldzielnia a firma dupalowerska.

  • 13. Data: 2011-08-26 04:51:08
    Od: pawsie <p...@g...com>

    dla wszystkich ktorzy sa w podobnej sytuacji polecam artykul
    http://www.administrator24.info/podatki/id1212,Niedo
    zwolone-wzorce-umowne.html

    Pawel