  • 1. Data: 2021-09-26 07:22:42
    Temat: Umowa o prace - nazwa stanowiska
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Czy w umowie o pracę trzeba pisać nazwę zawodu według:
    https://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/kla
    syfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow
    -zawodow//-/klasyfikacja_zawodow/litera/S

  • 2. Data: 2021-09-26 17:01:12
    Temat: Re: Umowa o prace - nazwa stanowiska
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.09.26 o 07:22, Monika Głowacka pisze:
    > Czy w umowie o pracę trzeba pisać nazwę zawodu według:
    > https://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/kla
    syfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow
    -zawodow//-/klasyfikacja_zawodow/litera/S

    Ja jestem za tym, aby tak było. W umowach o prace, szczególnie na
    stanowiskach biurowych wymyślane są przeróżne stanowiska, a potem
    przepisywane na świadectwa pracy co tylko powieksza chaos biurokratyczny.

  • 3. Data: 2021-09-26 18:29:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 26.09.2021 17:01, Krzysztof kw1618 wrote:
> [...]
    > stanowiskach biurowych wymyślane są przeróżne stanowiska, a potem
    > przepisywane na świadectwa pracy co tylko powieksza chaos biurokratyczny.

    Wtrącę swoje 3 grosze i napiszę, że roczniki po 1990 mają ambiwalentne
    odczucia co do takich elementów pracy jak świadectwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2021-09-26 20:35:18
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    syfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow
    -zawodow//-/klasyfikacja_zawodow/litera/S

    > Wtrącę swoje 3 grosze i napiszę, że roczniki po 1990 mają ambiwalentne
    > odczucia co do takich elementów pracy jak świadectwo.

    Ja od 1959 roku pracowałem w kilku miejscach i mam świadectwa pracy.
    Teraz już czegoś takiego nie wydają ? Czy te wspomniane przez Ciebie
    roczniki wogóle nie chcą ?

  • 5. Data: 2021-09-26 21:05:46
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.09.26 o 20:35, Henryk Hajdan pisze:

    > Ja od 1959 roku pracowałem w kilku miejscach i mam świadectwa pracy.
    > Teraz już czegoś takiego nie wydają ? Czy te wspomniane przez Ciebie
    > roczniki wogóle nie chcą ?

    ZUS ma wszystko w systemie, jeśli jest prąd, to wszystko jest.
    Świadectwo pracy do emerytury nie jest potrzebne.
    Może kolejny pracodawca będzie chciał zerknąć? Ale chyba nie wymagają.

  • 6. Data: 2021-09-27 11:57:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 26 Sep 2021 17:01:12 +0200, Krzysztof kw1618 napisał(a):

    > W umowach o prace, szczególnie na
    > stanowiskach biurowych wymyślane są przeróżne stanowiska, a potem
    > przepisywane na świadectwa pracy co tylko powieksza chaos biurokratyczny.

    Problem nie dotyczy tylko stanowisk biurowych. Doszły mnie słuchy, że
    konserwator powierzchni płaskich to teraz "bacteriological and sanitary
    manager".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2021-09-27 12:22:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Sep 2021 21:05:46 +0200, Krzysztof kw1618 wrote:

    > ZUS ma wszystko w systemie, jeśli jest prąd, to wszystko jest.
    > Świadectwo pracy do emerytury nie jest potrzebne.
    > Może kolejny pracodawca będzie chciał zerknąć? Ale chyba nie wymagają.

    Jest potrzebne do naliczania urlopu, bo nie wiedzac czemu jest u nas
    dyskryminacja mlodych.

    26 dni przysluguje po 10 latach pracy. Z wyjatkami.

    J.