  • 11. Data: 2009-11-17 13:46:24
    Temat: Re: Umowa o prace i regulamin
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 17 Lis, 14:11, DzikBagienny <n...@i...com> wrote:

    > Skoro regulamin jest zalacznikiem do umowy do chyba logiczne jest ze
    > kazdy zalacznik wymaga podpisu

    No przecież piszesz, że się z nim zapoznałeś:

    Mimo

  • 12. Data: 2009-11-17 13:46:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    DzikBagienny pisze:

    > Oswiadczenie swoja droga... Wszedzie zalaczniki do umow wymagaja
    > podpisu. Moj blad ze nie doczytalem. Uwierzylem na slowo kolesiowi ktory
    > mnie zatrudnial. Po kilku mies wyszly krzaczki...

    Nieprawda, że wszędzie załączniki do umowy wymagają podpisu.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-11-17 14:03:24
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    gr pisze:

    > No przecież piszesz, że się z nim zapoznałeś:

    W umowie ktora podpisalem jest o tym mowa, jednak ja regulaminu na oczy
    nie widzialem

  • 14. Data: 2009-11-17 14:06:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    DzikBagienny pisze:

    > W umowie ktora podpisalem jest o tym mowa, jednak ja regulaminu na oczy
    > nie widzialem

    Podpisując coś, co nie jest prawdą, działasz wyłącznie na własną szkodę.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-11-17 14:32:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.11.2009 14:27), Liwiusz wrote:

    > Co nie jest niemożliwe, np. regulamin może w ogóle nie istnieć.

    Lub mógł nie istnieć w momencie podpisywania umowy.

    Lub mógł istnieć, ale są świadkowie że jedyny jego egzemplarz leżał w
    szufladzie prezesa który był wtedy na urlopie.

    p. m.

  • 16. Data: 2009-11-17 20:54:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdu650$363$1@inews.gazeta.pl DzikBagienny
    <n...@i...com> pisze:

    > Witam, czy jesli w umowie o prace jest mowa o regulaminie, ktorego jednak
    > nie otrzymalem i nie podpisalem to jest on zobowiazujacy? Mimo to, w
    > umowie jest klauzula ze zapoznalem sie z regulaminem itp... Czy taka umowa
    > jest wazna?
    Tak. Regulaminu nie musisz podpisywać, sam stwierdziłeś, że się z nim
    zapoznałeś. A to oznacza, że został ci przedstawiony w sposób przyjęty u
    danego pracodawcy (art. 104^3 KP).
    Sam żeś sobie winien.
    A teraz tak: napisz pismo do pracodawcy, że wnioskujesz o ponowne
    udostępnienie ci treści regulaminu pracy celem dokładnego przeanalizowania
    jego treści aby nie naruszać jego postanowień. I na książkę podawczą z
    potwierdzeniem na kopii.
    Nie udostępni?
    No to jeszcze raz: "w związku z niespełnieniem mojego wniosku o
    udostępnienie treści regulaminu pracy..." itd.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2009-11-17 21:47:52
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    > A teraz tak: napisz pismo do pracodawcy, że wnioskujesz o ponowne
    > udostępnienie ci treści regulaminu pracy

    On juz ten regulamin ma. Vide inny jego wątek cos tam z byciem
    przedstawicielem jakies kablowki

    LH