  • 1. Data: 2007-05-23 18:43:29
    Temat: Umowa o pracę dla asystenta sędziego, czy można na czas określony?
    Od: "Maciek W." <t...@o...-pl>

    1. Czy na stanowisku asystenta sędziego można zatrudnić osobę na umowę
    na czas określony.
    2. Czy taką umowę można przedstawić, jeśli będzie zapis o treści
    "pełniącego obowiązki asystenta sędziego"

    --
    Maciej W.

  • 2. Data: 2007-05-23 18:57:44
    Od: "grygooor" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek W." <t...@o...-pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Maciej W.

    >Nie wiem o jakie "przedstawianie" umowy chodzi (w banku ?). Tak czy owak,
    będąc zatrudnioną jako p.o. asystenta sędziego, miałam umowę na rok,
    a później jako asystent na czas nieokreślony. Rok p.o. asystenta wynika z
    obowiązku rocznego stażu w sądzie, wymaganego od asystentów.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-05-23 19:25:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maciek W. pisze:

    > 1. Czy na stanowisku asystenta sędziego można zatrudnić osobę na umowę
    > na czas określony.
    > 2. Czy taką umowę można przedstawić, jeśli będzie zapis o treści
    > "pełniącego obowiązki asystenta sędziego"

    Ja myślę że asystent sędziego powinien potrafić sam sobie odpowiedzieć
    na te pytania ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-05-24 05:44:30
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ja myślę że asystent sędziego powinien potrafić sam sobie odpowiedzieć
    > na te pytania ...

    czyżbyś przecenił zasoby osobowe wymiaru sprawiedliwości? :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 5. Data: 2007-05-24 16:08:29
    Od: "Maciek W." <t...@o...-pl>

    stern pisze:
> [...]

    To była sprawa mojego kolegi, ale nie omieszkałem mu wspomnieć i o tym
    ;), co skwitował "ha ha ha"