  • 31. Data: 2008-02-21 11:32:54
    Temat: Re: Umowa o pracę
    Od: "Arek \"arkadoo\"" <a...@o...pl>

    > Skoro to jest aneks do umowy o pracę.... a w określonych warunkach ta umowa
    > zostaje wypowiedziana przez którąkolwiek ze stron... to jej postanowienia
    > przecież utracą swoją moc - nieprawdaż?

    Postanowienia odnosnie zakazu konkurencji po ustaniu stosunku pracy
    nie straca waznosci. Oczywiscie ten zakaz musi byc odpowiednio
    sformulowany.

    Arek
    www.rower.fan.pl

  • 32. Data: 2008-02-21 18:40:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    b.googlegroups.com Arek
    "arkadoo" <a...@o...pl> pisze:

    > Twoim problemem jest to, ze nie potrafisz przyznac sie do bledu.
    Guzik wiesz o cudzych problemach zaś do błędu zawsze potrafię się przyznać.
    Ale dobra, bez ogólników - jakiego błędu??
    Wywalaj śmiało, gdzie ja tu popełniłem błąd?

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2008-02-21 18:44:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fpj2a8$2lp$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > W sensie że tak to należy traktować.
    W każdym razie - można i nie szkodzi, że on tam jest.

    > Bo bez tego zaspiu sytajca i tak jest identyczna, bo to obowiązujące
    > prawo.
    Tak jest.

    > A w tym wypadku pracodawca nie ma obowiązku pouczać o treści tego
    > obowiązującego przepisu.
    Tak jest.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2008-02-21 18:50:49
    Temat: Re: Umowa o prac
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Feb 20, 9:57 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Generalnie każdy przejaw szkodzenia jest gdzieś tam unormowany jako
    > niedozwolony, a przynajmniej powinien być - bo prawo nie jest doskonałe.

    Bez przesady. Nie dosyć, że nie każdy jest unormowany jako
    niedozwolony, to niektóre jeszcze są wprost dozwolone - np. prawo
    zatrzymania jest przecież dozwolone również w zakresie, w jakim
    powoduje szkodę.

  • 35. Data: 2008-02-21 19:04:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    I pracownik może sobie zatrzymać załóżmy młotek jako zastaw za
    wynagrodzenie?

  • 36. Data: 2008-02-21 19:17:59
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Feb 21, 8:04 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > I pracownik może sobie zatrzymać załóżmy młotek jako zastaw za
    > wynagrodzenie?

    Pisałem o prawie zatrzymania. Gdzie w kodeksie pracy masz prawo
    zatrzymania?

  • 37. Data: 2008-02-21 21:06:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    .googlegroups.com...

    > Pisałem o prawie zatrzymania. Gdzie w kodeksie pracy masz prawo
    > zatrzymania?

    No widzisz? Nie ma. No to czemu masz pretensje, że prawo dopuszcza takie
    działania.

  • 38. Data: 2008-02-22 14:27:04
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Feb 21, 10:06 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    wrote:

    > No widzisz? Nie ma. No to czemu masz pretensje, że prawo dopuszcza takie
    > działania.

    Bo dopuszcza. Przeczytaj sobie może KC.

  • 39. Data: 2008-02-22 16:58:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    g.googlegroups.com Arek
    "arkadoo" <a...@o...pl> pisze:

    > 19 luty, 20:42
    Lepszy byłby Message ID.

    > "Ale nawet jeśli zrobisz, to nie jest to zakaz konkurencji, gdyż ten
    > musi być
    > ustanowiony osobną umową "
    Podałem podstawę prawną.
    Ty powołałeś się na orzecznictwo, ale go nie podałeś.
    Wynurzył się kauzyperda, częściowo bez związku i zrozumienia, ale podał
    sygnaturę. Nie udało mi się znaleźć wg niej treści wyroku (szukałem na ile
    mogłem starannie), a jemu nie chciało się zacytować.
    Wrzuć, z łaski swojej, treść lub link do orzecznictwa, na które sie
    powołałeś.

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2008-02-22 17:40:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    .googlegroups.com...

    > Bo dopuszcza. Przeczytaj sobie może KC.

    Na linii pracownik - pracodawca? Gdzieś to znalazł?