  • 1. Data: 2007-07-07 19:50:14
    Temat: Umowa notarialna a brak meldunku
    Od: "muchomorek" <m...@g...pl>

    Witam!
    Mam pytanie do szanownych grupowiczów.
    Kilka miesięcy temu sprzedałem mieszkanie i musialem sie wymeldować,
    tymczasowo mieszkam po znajmości, ale nie chcąc robic znajomym kłopotów nie
    bawiłem się w meldunki. Za kilka dni kupuję mieszkanie i mam takie pytanie -
    czy notariuszowi powiedzieć, że aktualnie jestem bez meldunku, czy nic nie
    mówić, niech spisze dane z dowodu (tam mam stary adres). Ktoś mnie straszył,
    że jak się przyznam notariusz może robić problemy, z drugiej strony nie chcę
    nic ukrywać. Proszę o poradę jak postąpić.
    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2007-07-07 20:09:09
    Temat: Re: Umowa notarialna a brak meldunku
    Od: "maria jeżowska" <m...@g...pl>

    http://dom.gazeta.pl/prawo/1,68408,2261894.html

  • 3. Data: 2007-07-07 22:09:05
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "muchomorek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > straszył, że jak się przyznam notariusz może robić problemy, z drugiej
    > strony nie chcę nic ukrywać. Proszę o poradę jak postąpić.

    1) U notariusza możesz się również legitymować paszportem, a tam
    zameldowania nie ma.
    2) W danych wpisuje się "zamieszkały", a nie "zameldowany".

    Podsumowując, pokaż u notariusza paszport, podaj adres zamieszkania i
    wsio. Może to być ten z kupowanego właśnie mieszkania.

  • 4. Data: 2007-07-08 09:12:10
    Od: "muchomorek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Podsumowując, pokaż u notariusza paszport, podaj adres zamieszkania i
    > wsio. Może to być ten z kupowanego właśnie mieszkania.

    Dzieki, ale w paszporcie mam inne miasto... ;)
    Ale dzieki za podpowiedz.
    Pozdr.
    M.

  • 5. Data: 2007-07-08 09:38:44
    Od: "muchomorek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "maria jeżowska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://dom.gazeta.pl/prawo/1,68408,2261894.html

    Dzieki, ten tekst widzialem. Caly czas sie tylko zastanawiam, jaki adres
    'zamieszkania' mam podac notariuszowi.
    Pozdr.
    M.

  • 6. Data: 2007-07-08 20:53:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Dzieki, ale w paszporcie mam inne miasto... ;)
    > Ale dzieki za podpowiedz.

    A co to ma do rzeczy? Paszport jest ważny 10 lat, a ludzie się
    przeprowadzają.

    Poza tym, wszystko jedno, czy dasz DO, czy paszport. Poporoś o wpisanie
    w akcie adresu do korespondencji i finał.

  • 7. Data: 2007-07-10 07:48:33
    Od: "Anna S." <a...@g...pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Poza tym, wszystko jedno, czy dasz DO, czy paszport. Poporoś o
    wpisanie
    > w akcie adresu do korespondencji i finał.

    nie ma co sie martwić... notariusz napisze że według Twojego oświadczenia
    zamieszkujesz tam i tam i sprawa skończona. Tylko pomyśl tak jak powyżej
    zasugerowano - o adresie do korespondencji, to jest dość ważne, bo tam będą
    przychodzić wszelkie pisma i polecone też... i tu może być problem, np. na
    poczcie z odebraniem.