  • 11. Data: 2008-01-17 09:40:33
    Temat: Re: Umowa najmu mieszkania - wypowiedzenie
    Od: Sheen <zygres@SKA_SUJ_vp.pl>

    kuba wrote:

    > Byłbym wdzięczny, gdybyś zacytował jakieś przepisy...Bo ja niestety nie mogę
    > się ich doszukać.
    >
    > pozdrawiam

    Czyli dotyczy to wszystkich lokali mieszkalnych? Ale mamy chore prawo...
    Właściciel nie może rozporządzać swoim mieniem... Naprawdę nie ma
    sposobu, aby pozbyć się lokatora, nawet jeśli płaci czynsz i nie
    "podpada" pod inne przypadki wymienione w tej ustawie?

  • 12. Data: 2008-01-17 11:44:46
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Sheen <zygres@SKA_SUJ_vp.pl> napisał(a):

> [...]
    > sposobu, aby pozbyć się lokatora, nawet jeśli płaci czynsz i nie
    > "podpada" pod inne przypadki wymienione w tej ustawie?

    Zgadzam się, że jest ona chora, chociaż ja osobiście póki co jestem najemcą ;)
    Najlepszym sposobem moim zdaniem jest zawieranie umowy na czas oznaczony.
    Zawsze można spróbować podnosić czynsz (tylko w sposób przewidziany w tej
    ustawie. Musisz ją dokładnie poczytać.

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2008-01-17 11:44:51
    Od: "kuba " <j...@g...pl>