  • 1. Data: 2007-05-22 18:15:06
    Temat: Umowa najmu?
    Od: "Kasia" <k...@o...pl>

    Szanowni grupowicze mam pytanie.

    Będe podpisywać u mowę najmu mieszkania. Będe wynajmować od właściciela
    mieszkania mieszkanie i w zwiazku z tym mam podpisać umowę. Nie jestem,
    pewna czy ta umowa będzie ważna. Będe podpisywać umowę na rok z
    dwutygodniowym wypowiedzeniem. Z tego co wiem to umowa z wypowiedzeniem jest
    tylko na czas nieoznaczony a na oznaczony obowiązuje przez cały czas trwania
    umowy. Czy umowa musi być zgodna z Ustawą o ochronie lokatorów, czy
    własciciel może sobie ułożyć umowę na własne życzenie.

    Z góry dziękuję za roziwanie wątpliwości

    Kasia

  • 2. Data: 2007-05-23 06:26:58
    Temat: Re: Umowa najmu?
    Od: stern <s...@0...pl>

    Kasia napisał(a):
> [...]
    > własciciel może sobie ułożyć umowę na własne życzenie.
    >
    > Z góry dziękuję za roziwanie wątpliwości

    umowa będzie wazna, tylko niektóre jej postanowienia nie. ;)
    Ustawa "lokatorska" jest nadrzędna w tym wypadku.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-05-23 21:06:34
    Od: "Kasia" <k...@o...pl>

    > umowa będzie wazna, tylko niektóre jej postanowienia nie. ;)
    > Ustawa "lokatorska" jest nadrzędna w tym wypadku.

    Dziękuję za odpis.

    Pozdrawiam
    Kasia